Note fondée sur 20 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,5 sur 5
4,1 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 oct. 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Would avoid at all cost

Publié le 6 oct. 2024 sur Hotels
They do house cleaning at 2 am and it was so loud it sounded like I was getting shelled in a World War Two bunker.
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 27 sept. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Puneet , Gestion de l’hôtel
Dear Barbara,Thank you for choosing to stay with us and we look forward to hosting you in the future.Sincerely,ManagementHotel Lake Anna
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Puneet , Gestion de l’hôtel
Dear Wyatt,Our team works hard to meet our guests expectations. We appreciate your input to strive for a better experience. Thank you for choosing to stay with us and we look forward to hosting you in the future.Sincerely,ManagementHotel Lake Anna
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 avr. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 avr. 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 avr. 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Average but terrible Experience

Publié le 7 avr. 2024 sur Hotels
Pros: 1. They are very helpful guys, they gave us an extra heater as the room heater wasn’t running properly. 2. Its right next to lake and if you like country side and landscapes then there’s a lot to explore 3. Rooms and all the furniture are new. Rooms are exactly like you see in the photos. Cons: 1. Housekeeping is not done on daily basis. 2. Our clothes went missing in the room after the first and last cleaning. 3. Bed and furniture is not sturdy maybe because of new business. 4. You won’t find anyone on helpdesk all the time, maybe because it’s a motel. So probably I made a mistake by believing that it’s a hotel. Remember it’s just a motel
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 mars 2024