Note fondée sur 490 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
79 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 août 2024 sur Expedia
The thing that turned us off about our room upon entering was the persistent smell of what appeared to be unsuccessful suppression of ancient cigarette odor. Otherwise, the room was spacious and reasonably comfortable. But, the odor just made it unenjoyable.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 août 2024 sur Expedia
Large, comfortable room. Nice coffee shop adjacent, tho not open on Sunday,
5 sur 5
par un voyageur

Great place to stay

Publié le 8 août 2024 sur Hotels
The staff was friendly and helpful. Our room was spacious and we had a great time swimming in the pool!
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 août 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2024 sur Expedia
Really liked the property and very well taken care of. Only issue, minor, was that the walls seemed thin and you could hear a lot of doors slamming.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 août 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 août 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 juill. 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 juill. 2024 sur Hotels
Convenient location for attending APT. Older hotel and large room but hallway was dark and carpet dirty.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 juill. 2024 sur Expedia
The woman at the desk was extremely rude and unprofessional
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juill. 2024 par RBL, Gestion de l’hôtel
Message response back to Daniel Tracy, again, for the second time....your reseration was between you and Expedia and not being correct. Sorry if you felt like Front Desk was rude, which was not, just trying to explain it to you. You were the one with the loud voice and on your phone in the lobby, so again take it up with Expedia. Thank you.