Note fondée sur 969 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 19 sept. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 sept. 2023 par Front desk , Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us!
par un voyageur
Sympa
Publié le 8 sept. 2023 sur HotelsSympa
Chambre non refaite
Pas de petit déjeuner
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 sept. 2023 par Montclair Inn & Suites, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us! We hope to see you again.
par un voyageur
Publié le 21 août 2023 sur Hotels
Hotel très agréable et très bien entretenu
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2023 par Front desk, Gestion de l’hôtel
Thank you for leaving a wonderful review!
par un voyageur
Publié le 16 août 2023 sur Expedia
Un peu déçu de notre chambre (canapé-lit très ancien) nous avons pu facilement changer pour une autre chambre fraîchement rénovée et beaucoup plus confortable. Personnel réactif et à l’écoute
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2023 par Tim James , Gestion de l’hôtel
Thank You for Your Recent Stay! I hope this message finds you well. I wanted to take a moment to personally thank you for choosing to stay with us recently. Your presence at The Montclair means a lot to us, and we truly appreciate your decision to make us a part of your travel plans. We hope that your stay was comfortable and enjoyable. Our team strives to provide exemplary service to each and every guest, and your feedback is invaluable to us. Therefore, if you have any suggestions or comments regarding your experience, please do not hesitate to share them with us. We take great pride in the amenities and services we offer, as we want to ensure that your time spent with us is nothing short of exceptional. Your satisfaction is our utmost priority, and we continuously work towards enhancing our guest experience. Once again, thank you so much for choosing to stay with us. It was a pleasure having you as our guest, and we hope to welcome you back in the near future. If there is anything else we can assist you with, please feel free to reach out to us. Wishing you safe travels and memorable experiences ahead! Warmest regards, Tim
par un voyageur
Publié le 23 juill. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juill. 2023 par Montclair Inn & Suites, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us! We hope to see you again in the future.
par un voyageur de Wattrelos
Publié le 21 oct. 2019 sur Expedia
Établissement très propre chambre spacieuse,piscine bien entretenue avec serviette disponible.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 oct. 2019 par front desk, Gestion de l’hôtel
On behalf of the entire Montclair team in Springdale, thank you for choosing our hotel and for leaving a positive review. Your input is very important to us and helps us make your stay even more enjoyable in the future. We look forward to serving you again soon!
par un voyageur
Publié le 12 oct. 2019 sur Expedia
Très bien placée, navette pour Zion Park au pied de l’hôtel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 oct. 2019 par Cassy W., Gestion de l’hôtel
On behalf of the entire Montclair team in Springdale, thank you for choosing our hotel and for leaving a positive review. Your input is very important to us and helps us make your stay even more enjoyable in the future. We look forward to serving you again soon!
par un voyageur
Publié le 10 oct. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 oct. 2019 par Cassy W., Gestion de l’hôtel
We thank you for choosing our hotel as your destination point while visiting Zion National Park. We are pleased to here you enjoyed your stay with us. We thank you for taking the time to leave us such a great review! We hope you visit us again!
par un voyageur
Publié le 27 sept. 2019 sur Expedia
Propre, chambre de taille correcte, au calme et avec la navette pour Zion Canyon à proximité immédiate.
Le seul inconvénient est l'accueil froid qui nous a été réservé. Apres deux "hello" la seule réponse a été "check in ? ", sans un sourire.
Une employée differente lors du check out a, elle, été tout a fait correcte.
Le côté humain a toute son importance quand on paye une chambre d'hôtel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 sept. 2019 par Cassy W., Gestion de l’hôtel
On behalf of the entire Montclair team in Springdale, thank you for choosing our hotel and for leaving a positive review. Your input is very important to us and helps us make your stay even more enjoyable in the future. We look forward to serving you again soon.
par un voyageur
Publié le 15 sept. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 sept. 2019 par Cassy W., Gestion de l’hôtel
On behalf of the entire Montclair team in Springdale, thank you for choosing our hotel and for leaving a positive review. Your input is very important to us and helps us make your stay even more enjoyable in the future. We look forward to serving you again soon!