Note fondée sur 515 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
89 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

hôtel à éviter

Publié le 3 mai 2022 sur Hotels
vieil hôtel. très bruyant (bruit de ventilateur + route) Pire petit déjeuner que j'ai connu (couverts en plastique et assiette en carton !) et nourriture sous cellophane... très mauvais!
4 sur 5
par un voyageur

Très bien

Publié le 14 sept. 2019 sur Hotels
Arrêt sur la route d’un retour à la maison suite à un voyage dans le MidWest. Je recommande cet hôtel. Le déjeuner était excellent et assez complet.
5 sur 5
par un voyageur

Parfait !

Publié le 5 août 2015 sur Hotels
Super ! Tout était parfait ! Seul le petit dejeuner n'est pas adapté a un palais européen...
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 sept. 2024 sur Expedia
Best hotel breakfast I’ve ever had
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 sept. 2024 par SGHSS, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for taking the time to write such great things about our hotel and service here at The Holiday Inn Express and Suites Springfield! We are truly happy to hear that you enjoyed our amenities and had a comfortable stay with us. We look forward to seeing you again on your next trip to the Springfield, Ohio area.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par SGHSS, Gestion de l’hôtel
On behalf of The Holiday Inn Express and Suites Springfield, we would like to thank you for taking the time in completing a guest review. Your feedback is invaluable and we take the standards and service we provide to our guests with great pride.We look forward to seeing you again so that we may continue to demonstrate the true Holiday Inn Express and Suites culture of excellence.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par SGHSS, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for taking the time to write such great things about our hotel and service here at The Holiday Inn Express and Suites Springfield! We are truly happy to hear that you enjoyed our amenities and had a comfortable stay with us. We look forward to seeing you again on your next trip to the Springfield, Ohio area.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 août 2024 sur Expedia
Bathtub very slippery. Grab bar in wrong place and loose.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par SGHSS, Gestion de l’hôtel
On behalf of The Holiday Inn Express and Suites Springfield, we would like to thank you for taking the time in completing a guest review. Your feedback is invaluable and we take the standards and service we provide to our guests with great pride.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par SGHSS, Gestion de l’hôtel
On behalf of The Holiday Inn Express and Suites Springfield, we would like to thank you for taking the time in completing a guest review. Your feedback is invaluable and we take the standards and service we provide to our guests with great pride.
5 sur 5
par un voyageur de Chambersburg

Publié le 25 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juill. 2024 par SGHSS, Gestion de l’hôtel
On behalf of The Holiday Inn Express and Suites Springfield, we would like to thank you for taking the time in completing a guest review. Your feedback is invaluable and we take the standards and service we provide to our guests with great pride.We look forward to seeing you again so that we may continue to demonstrate the true Holiday Inn Express and Suites culture of excellence.
2 sur 5
par un voyageur

Not great

Publié le 17 juill. 2024 sur Hotels
Rooms need updated. Our room was damp and musty. There was slime hanging from the sink faucet in the kitchenette. Paper then walls. You can hear every noise. The air conditioner in the room was so noisy that it scared us every time it turned on. None of us slept well.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juill. 2024 par SGHSS, Gestion de l’hôtel
Thank you for completing a guest review and bringing these matters to my attention. Your comments will help us take the proper corrective actions to remedy these outlined issues to serve you and all of our guests better in the future.I have noted each item you indicated and will be speaking with my leadership team so that we may rectify these issues immediately.We do hope that when you return your stay will be so that we may demonstrate the true Holiday Inn Express and Suites culture of excellence.