Note fondée sur 935 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
84 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Very disappointing

Publié le 27 juill. 2023 sur Hotels
We chose this hotel instead of another cheaper one we had first booked because we wanted to treat ourselves with the extras they were offering - re swimming pool, bar, car park. Once there, we found out that there is no swimming pool - apparently they have informed hotel.com of the changes many times but it still comes up on the website. The kids were extremely disappointed. Bar is from Tuesday to Saturday (unlucky-we were there on a Monday!), car park was $15 for 14 hours even though there is a big mall opposite so you could park there. We asked for a room for 4 people. 2 adults, 2 kids. There was a sofa bed for the kids which was fine, but we had to make the bed ourselves with the sheets provided in the cupboard had to call reception to find out!!! Never ever been asked to make the bed for my kids in a hotel (and I’ve been to many with them) so I wasn’t expecting to have to do it in a supposedly 3-star hotel! Last thing, there is a small kitchen in the room. With one spoon and 8 knives. No forks though!… The breakfast buffet was more than basic. The grass on the side terrace had not been cut in weeks - it was so high. So altogether a really disappointing experience. I wish we had stuck to our basic choice cos at least we would have had what we would have paid for!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juill. 2023 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear MArianne,I am so sorry to hear that your stay was anything but welcoming and enjoyable. Please accept my sincere apology for your letdown. We strive to provide every Guest with an exceptional stay and would love the opportunity to host you again to show that we care about you and your opinion. We hope to see you again.Sincerely,Hai NguyenGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur de Magog

Publié le 13 févr. 2020 sur Expedia
Great room, great service, everything was clean, the fiid was goid !!
5 sur 5
par un voyageur de Montreal

Publié le 8 janv. 2020 sur Expedia
Very nice place to stay, we did enjoy a lot our stay, family place near Washington. Very large bedroom.
5 sur 5
par un voyageur

Excellent hôtel

Publié le 25 août 2018 sur Hotels
L'hôtel est très bien entretenu et l'accueil est parfait. La chambre était spacieuse et très bien équipée. Elle était très propre. L'hôtel possède un grand parking et il est à côté d'un mall où vous pouvez trouver des supermarchés et restaurants. Il possède une petite piscine couverte. Il propose un service de navette à la demande pour vous emmener et vous rechercher à la station de métro qui vous emmènera directement à Washington. Nous recommandons cet hôtel.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 août 2018 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 27 juill. 2018 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 août 2017 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 mars 2017 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Chris, It was our pleasure hosting you, and we look forward to a return visit. Thank you for choosing us. Best, Aaron Caple, GM
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Expedia
Staff was excellent, Tahmeeka was very friendly and professional
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Mark, I am glad that you had a five-star experience at our hotel and that Tahmeeka made such a lasting impression during your visit. I will pass your comments along to the entire staff to remind them that every one of us has the chance to help make someone's day brighter. Thank you for staying with us. Best, Aaron Caple, GM