Note fondée sur 922 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,8 sur 5
68 % des clients le recommandent
2,8 Propreté de la chambre
3,3 Service et personnel
3,0 Confort de la chambre
2,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 déc. 2018 sur Hotels
Le frigo ne marchait pas.
4 sur 5
par Amélie de Coteau-du-lac

Premier séjour à Springfield

Publié le 26 juill. 2015 sur Hotels
Bel hôtel propre!
3 sur 5
par un voyageur

Bon rapport qualité/prix

Publié le 1 sept. 2013 sur Hotels
Chambres classiques de motel. Pas de petit déjeuner, mais un prix si bas que ce n'est pas surprenant
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 sept. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Ashley,We're pumped to hear that you had a wonderful experience with us! Your satisfaction is our top priority, and we look forward to welcoming you back soon for another fantastic stay.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 août 2024 sur Expedia
Not worth to stay in this property.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Syed, We appreciate your feedback and regret to hear that your experience did not meet your expectations. If you have any further comments or concerns, please don't hesitate to reach out to our management team directly. Your input is valuable to us as we strive to continuously improve our services.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024
people were nice
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Ashley,We are pleased to hear that you found our staff accommodating during your stay. It's always our goal to provide excellent service to our guests. Should you have any further feedback or suggestions, please feel free to reach out to us directly.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Expedia
It was a pleasant stay, the staff was very helpful.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Seth,We are delighted to hear that you had a pleasant stay and that our staff was able to assist you. Your feedback is greatly appreciated. If you have any further comments or need assistance, please don't hesitate to reach out to our management team.
2 sur 5
par un voyageur

Dirty room

Publié le 18 août 2024 sur Hotels
Bedding was dirty
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, We appreciate your feedback regarding the cleanliness of the bedding during your stay. Our housekeeping team strives to maintain the highest standards, and we regret any oversight that may have occurred. We encourage you to reach out to our management team directly to discuss your experience further.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Alexandra,We're sorry to hear you did not fully enjoy your stay. If you would like to share more details about your experience, please don't hesitate to reach out to us. We strive to provide exceptional service and would appreciate the opportunity to address any concerns you may have.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 août 2024 sur Expedia
Terrible
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Kourtney,We are sorry to hear about your experience and appreciate your feedback. We strive to provide the best service for all our guests. Should you wish to discuss your concerns further, please feel free to reach out to our management team for assistance. Your satisfaction is important to us.