Note fondée sur 49 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,1 sur 5
50 % des clients le recommandent
3,2 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,2 Confort de la chambre
2,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 août 2024 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 août 2024 sur Expedia
No one was on duty. Had to call a number to get checked in. Breakfast was nothing more than cereal and honey buns. Also no one was available for check out.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Springfield Inn , Gestion de l’hôtel
We regret that your check-in/check-out experience did not meet our standard of efficiency. We appreciate your patience and are currently reviewing our practices to ensure a smoother process for our guests.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Springfield Inn , Gestion de l’hôtel
I’m sorry to hear about your experience and that our staff didn’t meet the level of service we strive for.I apologize again for any inconvenience during your stay .Please know that we will be addressing this review with the team so they can learn from it and do better in the future.Thank you for bringing this to our attention!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 août 2024 sur Expedia
Staff is very helpful and polite
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Springfield Inn , Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your views. we will look forward to seeing you in future and try to make your stay Excellent.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2024 sur Expedia
Peaceful and quiet
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Springfield Inn , Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your lovely ratings with us . we hope to see you soon !
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2024 sur Expedia
It's quiet and affordable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Springfield Inn , Gestion de l’hôtel
Thank you so much for the fabulous rating .we really appreciate your stay and sharing the word about us .we look forward to hosting you soon !
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Springfield Inn , Gestion de l’hôtel
Thank you for your generosity with the rating. we are glad that you had an enjoyable experience with us, and we look forward to having you back with us again.
1 sur 5
par un voyageur

Shocked but not angry

Publié le 3 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Springfield Inn , Gestion de l’hôtel
We regret to read that your experience with our service fell short of expectations. We value your feedback and are committed to addressing these issues to improve our guest experience.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2024 sur Hotels
Not very clean place
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Springfield Inn , Gestion de l’hôtel
We sincerely apologize for the cleanliness issues you experienced during your stay. We have addressed this with our housekeeping team. Thank you for bringing it to our attention.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 juill. 2024 sur Expedia
This property is horrible. We waited 10 minutes before anyone showed up at the front desk to check in. We actually had to go find them; there is no water in swimming pool, there is no refrigerator microwave or coffee pot in the room; it is very difficult to find since it is in an industrial area my advice is do NOT stay at the Springfield Inn.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Springfield Inn , Gestion de l’hôtel
We apologize for the service issues you encountered during your stay. This is not the standard we strive for, and we are taking immediate steps to ensure our team provides the high-quality service our guests expect and deserve.