Note fondée sur 275 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 15 févr. 2019 sur Expedia
Le chauffage ne fonctionnait pas et ils ne m'ont pas servi à souper à cause d'un party.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mars 2019 par Jocelyn, Gestion de l’hôtel
Bonjour, nous sommes désolés que vous n’ayez pas été complètement satisfait de votre séjour. Notre bâtiment est vieux et malheureusement nous traitons de problèmes tels que les appareils de chauffage et nous allons nous en occuper. Notre taverne est habituellement ouverte toutes les semaines, mais nous nous excusons de savoir qu’elle a été fermée pour un événement privé lorsque vous êtes resté avec nous. Nous espérons vous revoir un week-end d'ouverture de notre taverne. Merci pour la critique.
par claude
Du charme victorien dans un cadre serein
Publié le 26 oct. 2017 sur HotelsCharmant hôtel type Victorien dans un jolie cadre, excellent service, très bonne cuisine de produits local et bio et un bar avec des bières locales ! Que du plaisir, les pancakes du petit déjeuner était tout simplement délicieux . Très bonne expérience
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 oct. 2017
Merci pour vos bons commentaires! Im heureux de vous voir apprécié votre séjour, s'il vous plaît revenir!
Toujours, Marissa
par Marie-Thérèse de Victoriaville
Le pittoresque et les Simpson
Publié le 27 juin 2015 sur HotelsPause lors d'un voyage dans le Vermont, cet hôtel pittoresque fut idéal pour nous. Petite municipalité au centre-ville charmant ( "Springfield officiel" de la série télé les Simpson ), acceuil impeccable et courtois. Les salles de bain auraient avantage a être rénovées.
par un voyageur
Publié le 23 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 sept. 2024 par Hartness House Team , Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback, we hope to see you again!
par un voyageur
Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
Very clean and the main house was amazing.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 sept. 2024 par Hartness House Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback, we are glad you enjoyed it here!
par un voyageur
Nice house, but somewhat lacking in engagement.
Publié le 19 sept. 2024 sur HotelsCheck in was a little confusing as we didn’t have the code to enter, however an envelope was left for us at the main entrance. We were in the motel section which was clean and quiet, however not all amenities were present. Arrived around 7:30pm, but disappointed that the bar was to be closing soon. Beautiful house, nice self serve breakfast amenities however again disappointed not to see anyone present to talk to or ask about the details of the house. Perhaps it was because it was a Monday evening/Tuesday morning, but felt like we missed out on more of an engaging experience. Almost seemed like an empty house.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 sept. 2024 par Tyler, Gestion de l’hôtel
Weekdays can be rather quiet here at the Hartness House. We do have employees on site, but typically only staff the front desk when it is busy. I am sorry you missed meeting anyone but am happy to hear you enjoyed your stay otherwise. There isn't much demand to have the bar open late on Monday nights, which is why it closes at 8PM.
par un voyageur
Publié le 16 sept. 2024 sur Expedia
Finding it was a problem. Goggle maps sent me in circles. The mansion itself was lovely but the hotel attached to the back was hardly better than a youth hostel. The room and linens were clean but parking was just bare ground and broken curb stones too rough to wheel luggage over. Most of the time my room had no internet connection. Most of the time there was no staff available on site. There was no ice. The bar was closed by 8 on Saturday night; maybe it was never open. It was comfortable but much too expensive for what it was. The manager was nice.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 sept. 2024 par Tyler, Gestion de l’hôtel
We are sorry to hear you did not have a good experience here at the Hartness House. We do have a paved parking lot in the front of the building guests are welcome to park in if they prefer not to park in the rear lot. If you had an issue with your internet connection you should have let us know and we would have been happy to troubleshoot your problem. There is staff on-site from 8AM until the evening, and on the date of your visit we had staff available to help guests until 10PM. You requested a bucket of ice and one was provided to you immediately. The bar was open, and you were invited to stop in for a drink. We apologize that our little country inn did not meet your standards.
par un voyageur
Publié le 22 juill. 2024 sur Expedia
As always a wonderful, comfortable place to stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2024 par Hartness House Team , Gestion de l’hôtel
We appreciate your feedback and hope to see you again!
par un voyageur
Publié le 8 juill. 2024 sur Hotels
Perfect one-night stay on our way to experience the 2024 Total Solar Eclipse. I loved this place for its comfort and cleanliness. I only wish the quality of the coffee was better.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2024 par Hartness House Team , Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We are glad you enjoyed your stay! We hope to see you again!
par un voyageur
Really great gem
Publié le 1 juin 2024 sur HotelsReally wonderful place- so comfortable, quiet and peaceful. Bar and bartender were also great- not a thing negative
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juin 2024 par Hartness House Team , Gestion de l’hôtel
We appreciate your feedback and hope to see you again!We are glad you had an enjoyable time here.Thanks for booking with us!