Note fondée sur 933 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juill. 2024 par Heidi M - Duty Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you very much Marc-Antoine for sharing your 5 star review after your stay here at Sandman Squamish! We are pleased that you were 100% satisfied with your guest experience! We look forward to welcoming you again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 juill. 2024 par Heidi M - Duty Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you to our Anonymous Guest for sharing your 10 out of 10 star review! We really appreciate it and we are delighted that you were evidently so pleased with your stay! We look forward to your return!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 oct. 2023 sur Expedia
Nice hotel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2023 par Heidi - Duty Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you very much Cynthia for posting your 5 star review! We are pleased to know you really enjoyed your stay and you were completely satisfied. We look forward to welcoming you again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 août 2023 sur Expedia
Bel endroit propre
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2023 par Mark Enright - General Manager, Gestion de l’hôtel
Merci Alexandre for your review and feedback, we really appreciate it. I'm delighted you had a nice stay with us and we look forward to seeing you again! Safe travels!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 juill. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 juill. 2023 par Mark Enright - General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you Carole for your review. Im delighted you had a good stay with us and if there's anything we can do to make your next stay even better, please let us know. Safe onward travels and we hope to see you again!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juin 2023 sur Expedia
Très belle et grande chambre. Personnel très gentil, ont accepté qu'on ait la chambre plus tôt que prévu. Bon déjeuner. Seul bémol : La piscine était vraiment trop froide. N'avons pu baigner le bébé pour cette raison.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 juill. 2023 par Mark Enright - General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you Jacob for your review and feedback. I'm delighted you had a great stay with us and you enjoyed your large room, early check in and our friendly team. As for the pool, it is heated to a provincially mandated temperature which if we increase we need to add more chlorine and chemicals, its a balance. The pool is active, as it is designed to move in. Sorry it was too cool for your baby. I hope to welcome you back again in the future. All the best.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juin 2023 sur Expedia
very good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 juill. 2023 par Mohammad A.K - Guest Services Manager, Gestion de l’hôtel
Hi Ghislaine, Thank you for taking the time to review your experience with us. We strive hard for guests satisfaction and thus, seem to be achieving it. Thank you again for your kind words. Safe Travels!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 avr. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 avr. 2023 par Mark Enright - General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you Julien for your review. I am happy you had a good stay with us and if there is anything to make your next stay even better, please let us know. All the best!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 avr. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 avr. 2023 par Mohammad A.K., Gestion de l’hôtel
Thank you Martine for your review! I'm delighted you had a great stay with us at the Sandman Squamish and we look forward to see you again soon! Safe travels and all the best!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 avr. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 avr. 2023 par Mark Enright - General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you Jean for your review. Im delighted you had a great stay with us and we look forward to seeing you again soon. All the best!