Note fondée sur 922 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 mars 2024 sur Expedia
Belle place proche de tout
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 mars 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Joël,Hello! We're delighted to hear that you found our location convenient and our surroundings beautiful! It's our aim to provide a pleasant experience with easy access to nearby attractions. Thank you for choosing our hotel, and we hope to have the pleasure of welcoming you back for another enjoyable stay.Sincerely, Hotel Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 févr. 2024 par General Manager BWHI, Gestion de l’hôtel
Dear Barbara, Wow! Thank you so much for the stellar rating! We're thrilled to have exceeded your expectations during your stay. Delivering top-notch service and creating memorable experiences for our guests is what we strive for. We can't wait to welcome you back for another fantastic stay in the future! Sincerely, Hotel Management
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 janv. 2024 sur Expedia
La propreté est discutable … les bases de lits et les sols étaient dans un état limite acceptable. Première fois que j’ai à débourser un frais de stationnement à l’hôtel. C’est d’évidence que nous arrivons à l’hôtel en voiture !!!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 janv. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Sylvie,We apologize for the cleanliness concerns and the inconvenience of a parking fee. Your feedback is crucial, and we'll address the cleanliness issues promptly to ensure a more satisfying stay in the future. We appreciate your understanding and hope to have the opportunity to provide you with an improved experience.Sincerely, Hotel Manager
3 sur 5
par un voyageur de Boisbriand

Publié le 25 sept. 2023 sur Expedia
Yes
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 sept. 2023 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Alain,Thank you for the review and rating of 3 out of 5. Kindly give us some opinion, which can be useful for us to improve our hotel service from 3 to 5. We appreciate your feedback!. Hope you will visit us again soon. Sincerely, Hotel Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 mars 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 mars 2023 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guy,Thank you for staying with us, and for your 8-star rating! It means a lot to us. We appreciate your feedback, and would like to invite you to write more about how we can improve our services, which could earn us a 10-star review. It will make a big difference for us. I hope you will visit us again soon.Sincerely,Hotel Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 avr. 2022 sur Expedia
presque tout
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 juin 2022 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Salut Jean, Merci pour le séjour et les gentils commentaires.Il est bon de savoir que vous avez eu une expérience satisfaisante. C'est un privilège pour nous d'avoir des invités comme vous.Nous nous réjouissons de votre prochaine visite. Sincèrement, Directeur de l'hôtel.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2019 par BM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review of our hotel. We are glad that you enjoyed your stay and we hope to see you again in the future.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 août 2019 sur Hotels
Hôtel ressemblant à un motel bas de gamme Odeur de moisissure dans la chambre insoutenable Chambre muet pas très propre Situé sur une voie rapide très bruyante
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2019 par bm, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review of our hotel. We apologize that you did not enjoy our property.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Barbara,We’re elated by your perfect rating! It’s always our goal to exceed expectations, and your words confirm that we’re on the right track. We can’t wait to host you again for another memorable stay.Sincerely, Hotel Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2024 sur Expedia
The staff is amazing ! From check in to check out I can’t say enough good things. Everyone is so helpful, from Ken to Virginia and forgive me another wonderful woman who helped me check in. Great location as well !’
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Barbara,Thank you for your fantastic feedback! We’re thrilled to hear that you had such a positive experience with our staff from check-in to check-out. Ken, Virginia, and the rest of our team will be delighted to know they made your stay memorable. We’re also glad you enjoyed our convenient location. We appreciate your kind words and look forward to welcoming you back soon!Sincerely, Hotel Manager