Note fondée sur 785 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 17 avr. 2024 sur Expedia
Tres bien
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 avr. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Denis, We are pleased you found positive aspects during your stay at Homewood Suites by Hilton St Augustine San Sebastian. Your feedback helps us improve. If you ever have any thoughts to share or if there's anything we can do to enhance your experience further, please don't hesitate to let us know. We look forward to welcoming you back for an even better experience in the future.Sincerely,Charles ReedGeneral Manager
par un voyageur
Publié le 31 déc. 2023 sur Expedia
par un voyageur
Parfait pour visiter Saint Augustine à pied
Publié le 15 nov. 2023 sur HotelsHôtel très bien pour quelques jours à Saint Augustine. Situé à quelques minutes à pieds du centre c’est un endroit parfait pour profiter de la ville.
Chambre spacieuse et confortable, petit déjeuner bien (un peu plus de variété aurait été néanmoins apprécié)
par un voyageur
A fuit
Publié le 19 août 2023 sur HotelsUn valet de parking qui nous parle grossièrement, une hôtesse d’accueil indifférente quand on lui rapporte les faits et des lits médiocres (sauf si vous aimez dormir dans une cuvette et sentir les ressorts dans votre dos). Petit déjeuner très décevant au niveau du choix. Bref cet hôtel n’a de Hilton que le nom. Et 25 dollars hors taxe pour un parking alors que l’hôtel n’est pas dans le centre c’est honteux
par un voyageur
Mauvais expérience
Publié le 23 févr. 2022 sur HotelsPour le prix ce n'est pas acceptable: les plaques de cuissons ne fonctionnent pas, micro-ondes n'était pas propre et le sol de la cuisine est collant. La lampe de la salle-de-bain m'est tombée dessus en sortant de la douche. Et le matelas était super usé (enfoncé). Ce n'était vraiment pas une belle expérience. L'accueil à la réception était froid et j'ai du payé un supplément de 60$ de parking + tax (un parking dehors en plein soleil. Au check out, personne nous a demandé si tout était ok.
par un voyageur
Publié le 9 sept. 2024
We arrived to our room and it was perfect, however water started dripping in the bathroom and a puddle was created. Luckily they gave us a new room, but the room was not very clean, the bed was sinking and sheets were dirty, we are very dissatisfied with our stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Patricia,Thank you for sharing your experience with us. We’re truly sorry that the issue with the water and the condition of the new room affected your stay. It’s disappointing to learn that the cleanliness and comfort did not meet your expectations, especially after the inconvenience of having to switch rooms. We understand how frustrating this must have been and deeply regret the inconvenience caused. Your feedback is crucial for addressing these issues and improving our service. Thank you again for your review. We hope to see you soon!Sincerely,Charles ReedGeneral Manager
par un voyageur
Publié le 21 août 2024 sur Expedia
There was a roach crawling on the wall the manager Charles Reed stated he was going to put a tefund for one noght
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Loretta,Thank you for taking the time to write a review of your time with us. We are sorry about the issue in your room. We understand that every detail matters and can assure you that we have procedures in place regarding these concerns, and we hope you will see this as the isolated incident that it was. Please reach out to us directly so that we can discuss all of the details further. We are very sorry that this occurred during your stay, and we look forward to talking with you soon. Thank you for choosing us; we look forward to serving you better in the future.Sincerely,Charles ReedGeneral Manager
par un voyageur
Publié le 20 août 2024 sur Expedia
.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Jennifer,We are thrilled you had an excellent stay at Homewood Suites by Hilton St Augustine San Sebastian, and we appreciate the fantastic rating. It was our pleasure to accommodate you, and we look forward to your next visit with us.Sincerely,Charles ReedGeneral Manager
par un voyageur
Publié le 20 août 2024 sur Expedia
Staff not friendly
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Federico,Thank you for choosing us and for posting your comments. Our primary focus is on exceptional experiences in all areas; therefore, we are very disappointed that we did not meet these expectations. Please accept our apologies for any lack of attentiveness shown by our staff. We hope you will allow us to show you the exceptional hospitality we are known for the next time you are in the area. Sincerely,Charles ReedGeneral Manager
par un voyageur
Publié le 18 août 2024 sur Expedia
Excelente!!! Una gran experiencia en familia!! Muy lindas instalaciones ♥️
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Ce, Gestion de l’hôtel
Nos alegra que hayas disfrutado de tu estancia. Vuelve a visitarnos pronto.