Note fondée sur 877 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
4,5 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 août 2024 sur Expedia
Parfaite petite place près de tout avec piscine et stationnement. On se rend en moins de deux rue de la zone historique.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par Marion Motor Lodge, Gestion de l’hôtel
Thank you Juan Antonio. We are glad that you enjoyed your stay with us.
5 sur 5
par un voyageur de Bromont

Publié le 29 nov. 2023 sur Expedia
Bien situé et propre
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 nov. 2023 par Jer, Gestion de l’hôtel
Thank you.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 mai 2023 sur Expedia
Très bon motel près de tout à pieds. Possibilité de se garer dès 13h sur le parking pour pouvoir ensuite visiter la vieille ville à pieds. Très jolie vue.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 mai 2023 par Jer, Gestion de l’hôtel
Thank you, Sandra. This mean a lot to us. And we agree with you. Come back and see us again if you ever make it back to Saint Augustine FL.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 févr. 2022 sur Expedia
Une très bonne valeur. À distance de marche du quartier historique. Vue sur la Marina… 👍
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 févr. 2022 par Jer, Gestion de l’hôtel
Yes, we agree with you. Thank you and, come back soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 sept. 2024
Paint peeling from walls. Bed is very noisy when moving on it. Accessible room (only one left) Has no door separating the bathroom.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 sept. 2024 par Marion Motor Lodge, Gestion de l’hôtel
Thank you Else for your review and remarks. We already told the owner about the issues.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2024 par Gabriel, Gestion de l’hôtel
Thank you Cyrus.Hope to see you again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 août 2024 sur Expedia
people were very nice. Parking was a bit tight but it worked. Thank you Marion motor Lodge for our stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Gabriel, Gestion de l’hôtel
Thank you so much David.Hope to see you soon!.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2024 sur Expedia
Great area, have stayed several times here, this time though, looked a little weathered with cracks in windows, mattresses horribly uncomfortable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Marion Motor Lodge, Gestion de l’hôtel
Thank you Jennifer for your review and remarks.Hope to see you again.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2024 sur Expedia
Let’s start with the positives: - nice staff - FREE parking (legit free, not hidden in the price of the hotel) - suuuuuper convenient to everything - GORGEOUS view The negatives are not too bad, but may be important/beneficial to others before booking: - blankets, pillowcases and towels aren’t pristine: our rags and towels had weird red “kool aid” looking spots on them; the white towels weren’t exactly white lol, they were dingy, but luckily I brought towels and rags from home because I was a little unsure and I am a little bougie when it comes to cleanliness; as far as the pillowcase goes, I slept with my cardigan over my pillow and on top of the sheets with a blanket from home because I could not (hubby just slept with my bonnet on because he didn’t have anything to put over his pillow and he said he didn’t even want his locs on the pillow) - baseboards were full up dust.. hubby and I have owned a home for 4 years and our baseboards don’t accumulate as much dust as there was.. AND we own 2 cats - door handles were…… gross lol, but we just wiped those down with our Clorox wipes.. even the doors were dirty, like it looked like somebody flicked drops of toothpaste on the walls and door near the sink - the air went down to 62 and we were still HOT, but I think it’s just the placement of the ac unit (I typically keep our ac on 76 during the day because I’m extremelyyyyy cold natured, so when I say it was hot, it was hot lol) - bed is uncomfortable and pillows are PAPER
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2024 par Marion Motor Lodge, Gestion de l’hôtel
Thank you Stanley for the review and remark. We appreciated them.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Marion Motor Lodge, Gestion de l’hôtel
Thank you Marjorie.Hope to see you again.