Note fondée sur 482 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,0 sur 5
58 % des clients le recommandent
3,3 Propreté de la chambre
3,3 Service et personnel
3,1 Confort de la chambre
3,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 nov. 2019 sur Hotels
Hôtel a besoin de rénos majeur et sa pu le cari a plein nez , indou au service. Affiche déjeuner compris mais non disponible,. Je voudrais remboursement. Merci
1 sur 5
par un voyageur

Allez ailleurs

Publié le 25 déc. 2015 sur Hotels
Bon, il faut que je raconte mon histoire. La réservation fut faite par Internet. Arrivée sur place accueil froid par une jeune fille. J'avais demandé une chambre au dernier étage étant donné que dans les commentaires précédents ça semblait bruyant. J'ai eu une chambre au deuxième étage . Chambre humide et air conditionné pas en fonction . La piscine n'était pas fonctionnelle, il faisait 29 degrés dehors, j'étais très déçue . Étant dinné tous ces facteurs désagréables j'ai communiqué avec Hotel.com pour annuler mes nuits de réservation . J'ai eu d'eux un EXCELLENT service. Une bonne écoute et un service attentionné . Merci Hotel.com de m'avoir aidée. L'hôtel ne voulait pas me rembourser même si leur annonce était faussée . Hotel.com a réglé la situation rapidement. Cet hotel ne mérite pas selon tous les commentaires lus d'être référé.
2 sur 5
par un voyageur de Compiegne

HOTEL A EVITER ABSOLUMENT !!!

Publié le 28 sept. 2011 sur Hotels
Malgré la gentillesse de l'accueil, très déçu par cet hôtel qui ne ressemble absolument pas aux photos sur les sites internet. Besoin urgent d'une rénovation sérieuse de fond en comble.... Odeur de moisi dès que l'on franchit la porte de la chambre, les draps étaient troués, et la climatisation ne fonctionnait pas...Dommage pour une région où la température dépasse souvent les 30°C!! Quant au petit déjeuner, peut on appeler ça un petit déjeuner un café sans goût ni saveur et un choix de pâtisseries et pains plus que limité..Passez votre chemin !!
1 sur 5
par un voyageur de france

sejour

Publié le 9 août 2011 sur Hotels
c est le plus mauvais hotel de notre sejour.Il est plus preferable de prendre un super 8,quality inn ou dans ce genre de chaine hoteliere connue car dans celui ci , la piscine est sale(ext et interieur),literie moyenne,petit dejeuner inexistant à la limite du ridicule....et du foutage de gueule.Sans oublier l'accueil qui manque de courtoisie et de sourire....Bref rien à voir avec les autres hotels du meme prix de mon sejour.HOTEL A EVITER ABSOLUMENT.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 août 2024 sur Hotels
Good place. Old but clean and quiet. Very nice people running the place.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par St. Augustine Island Inn Management, Gestion de l’hôtel
Dear Arden,Thank you for your positive feedback!  We’re delighted to hear that you enjoyed your stay with us.  We take great pride in maintaining a clean and quiet environment for our guests and are glad our efforts made your visit pleasant.  Our team works hard to provide excellent service, and we’re thrilled you found them very nice.  While our property may have some history, we believe it adds to the charm and character of your experience.  We hope to welcome you back soon and continue to offer you a comfortable and enjoyable stay!Best Regards,St. Augustine Island Inn Management
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2024
THIS WAS MY 3RD OR 4TH STAY AT THE ISLAND INN. THE STAFF HAS TREATED ME WELL FROM THE BEGINNING . I WILL CHOOSE THIS FOR ANY STAY IN ST AUGUSTINE.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par St. Augustine Island Inn Management, Gestion de l’hôtel
Dear WILLIAM,Thank you for your continued loyalty!  We’re thrilled to hear that our staff consistently provides you with a welcoming experience.  It’s always our goal to make every stay memorable, and we’re delighted to know we’ve achieved that with you.  Your trust and preference mean a lot to us.  We look forward to welcoming you back for many more stays in St. Augustine.Regards,St. Augustine Island Inn Management
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 juill. 2024 sur Expedia
Very uncomfortable and felt like we were being watched the whole time.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juill. 2024 par St. Augustine Island Inn Management, Gestion de l’hôtel
Dear samantha,We apologize for any discomfort you experienced during your stay.  Your privacy and comfort are our top priorities, and we take your feedback seriously.  We will address your concerns with our team to ensure a more welcoming atmosphere for all our guests.  We hope you give us another opportunity to provide you with a better experience in the future.Sincerely,St. Augustine Island Inn Management
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 juill. 2024 sur Expedia
Very quiet and safe
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juill. 2024 par St. Augustine Island Inn Management, Gestion de l’hôtel
Dear Jeffrey,Thank you for your feedback!  We're delighted to hear that you found our hotel environment very quiet and safe.  Providing a peaceful and secure stay is our top priority, and we appreciate you highlighting these aspects of your experience.  Your comfort and safety are paramount to us, and we look forward to welcoming you back for another tranquil stay soon!Best Regards,St. Augustine Island Inn ManagementDear Jeffrey,Thank you for your feedback!  We're delighted to hear that you found our hotel environment very quiet and safe.  Providing a peaceful and secure stay is our top priority, and we appreciate you highlighting these aspects of your experience.  Your comfort and safety are paramount to us, and we look forward to welcoming you back for another tranquil stay soon!Best Regards,St. Augustine Island Inn Management
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 juill. 2024 sur Expedia
Price is expensive for the condition of the property.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 juill. 2024 par St. Augustine Island Inn Management, Gestion de l’hôtel
Dear Anil,Thank you for sharing your feedback.  We apologize if our pricing did not meet your expectations.  We strive to offer competitive rates while maintaining the quality and comfort of our property.  Your comments are valuable to us, and we are committed to making improvements.  We hope you’ll give us another chance to provide you with a better experience in the future.Best Regards,St. Augustine Island Inn Management
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 juin 2024 par St. Augustine Island Inn Management, Gestion de l’hôtel
Dear Sara,Thank you for taking the time to rate our hotel.  Your stay at St. Augustine Island Inn didn't appear to be enjoyable.  I wish you had addressed your concerns to our front desk staff while you were here.  We go to great lengths to ensure our guests have a good time.  However, this time, it appears that something was overlooked.  It would be fantastic if you could contact us and tell us where we can improve.Kind regards,St. Augustine Island Inn Management