Note fondée sur 934 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 sur 5
85 % des clients le recommandent
3,9 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Très moyen et pas sympathique du tout.

Publié le 27 août 2015 sur Hotels
Accueil correct mais gérant pas sympathique. Séjour de 5 nuits. Salle de petit déjeuner ridiculement petite (1 table de 4 personnes et 2 de 2 personnes !). Sinon petit déjeuner satisfaisant pour un motel. La porte de notre chambre a été laissée ouverte durant toute une journée (le personnel de ménage a probablement oublié de la fermer). Conséquence, nos valises ont été visités et les codes des serrures modifiés. Nous avons été obligés de tester 1 par 1 les combinaisons (3 chiffres) jusqu'à atteindre la bonne. Par chance rien n'a été volé, bien que nos ordinateurs et tablettes se trouvaient dans les tiroirs des meubles (valeur total de + de 2000 euros). Aucune explication, ni excuses, ni geste commercial n'ont été faits par la direction du motel !
5 sur 5
par un voyageur de Morton Grove

Publié le 23 oct. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 oct. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello RICHARD,Thank you for choosing to stay with us! We are thrilled to hear that you had an excellent experience at our hotel. If you ever have any suggestions or feedback for us, please don't hesitate to reach out. We look forward to welcoming you back in the future!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024 sur Expedia
Great service
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Megan,We are pleased to hear that you appreciated the service provided during your stay. Our team strives to ensure all guests have a positive experience. If you have any further feedback or questions, please don't hesitate to reach out to us.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024 sur Expedia
The fridge kept making a lot of noise
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Enavize, We apologize for the inconvenience you experienced with the fridge noise. Your feedback is valuable, and we will address this matter to ensure a more comfortable stay for our future guests. Thank you for bringing this to our attention.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 août 2024 sur Hotels
We would not stay there again. There was a broken framed picture on the wall that could have fallen apart and hurt someone. There was a broken light bulb, dangling from the socket that could have broken and caused a fire. The walls were dirty and the bathroom was dirty. And there were 2 broken chairs.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello CAROL, We appreciate your feedback and apologize for any inconvenience. We take safety and cleanliness seriously and will address these issues with our maintenance team. Thank you for bringing this to our attention so we can ensure a better experience for future guests.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 août 2024 sur Expedia
good location for the Arcada Theater show we attended and a good restaurant next door.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Keri,We're delighted to hear you enjoyed the convenient proximity to the Arcada Theater and the nearby restaurant during your stay with us. We aim to provide a range of dining options to enhance our guests' experiences. Thank you for sharing your positive feedback with us.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Mark,We're sorry to hear your experience fell short of expectations. Please feel free to reach out to us directly with any feedback you'd like to share so we can make improvements.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 août 2024 sur Expedia
The beds were hard as a board.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Latosha,We appreciate your feedback regarding the sleeping experience you had at our hotel. Our team values all reviews to ensure continual improvements for our guests' comfort and satisfaction. Please feel free to contact management directly to discuss your concerns further.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2024 sur Expedia
The place needs remodeling & cleaning.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Hugo, We appreciate your feedback and will share your comments with our team to continuously improve the experience for our guests. Your comfort is important to us, and we strive to maintain high standards of cleanliness and upkeep throughout the property. Thank you for bringing this to our attention.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2024 sur Hotels
Had a 4 night stay at the property. Well maintained place that offers a decent free breakfast. Located around central Main Street.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Krishna,Thank you for sharing your experience with us. We are pleased to hear that you appreciated our well-maintained property and enjoyed our complimentary breakfast. Our central location on Main Street is indeed an added convenience for our guests. We hope to welcome you back in the future for another enjoyable stay.