Note fondée sur 741 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,9 sur 5
62 % des clients le recommandent
3,0 Propreté de la chambre
3,3 Service et personnel
3,0 Confort de la chambre
2,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 oct. 2024 par Darshan Brahmbat, Gestion de l’hôtel
Hello Christine,Thank you for taking time to share your valuable feedback. We hope to see you again soon.
2 sur 5
par un voyageur

Very poor service.

Publié le 3 sept. 2024 sur Hotels
Continental breakfast was very poor they had nothing as they didn’t keep it stocked with what they had. Only one day was it stocked had to ask for things always out of stuff within a half hour when they started serving at 6am when they were serving to 9am. Stayed here for 6 days. Only one day did come in to clean room and that was the day before we left. Very disappointed for a hotel that is by Wyndham as Hotel.com does not credit customer with WYNDHAM POINTS even though when I booked it I gave the person my reward number. Was told because I booked it through a third party Hotels . Com Will never use hotels .com again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 oct. 2024 par Darshan Brahmbat, Gestion de l’hôtel
Hello Lucinda,Please accept my sincerest apologies for the inconvenience caused to you during your stay. We serve continental breakfast, and it comes with limited options; however, we are working on adding more items to the breakfast menu. We are sorry that the points could not be awarded for your stay because as per the policy and third-party reservations do not get points for the stay. I would recommend booking directly with Wyndham to assure you get reward points for each stay.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Expedia
Okay
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 août 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 août 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 oct. 2024 par Darshan Brahmbat, Gestion de l’hôtel
Hello Elaina,Thank you for taking time to share your valuable feedback. We hope to see you again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 août 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 juill. 2024 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juill. 2024 sur Expedia
This is a 2 star hotel at best and like everything you get what you pay for, just don't expect much if you stay here.
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 juill. 2024 sur Expedia