Note fondée sur 109 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 sur 5
81 % des clients le recommandent
4,7 Propreté de la chambre
4,8 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par SYLVIE de PARIS

déçu par rapport à ce qu'on paye

Publié le 3 févr. 2016 sur Hotels
vous vous retrouvez sur une ile où la plupart des maisons sont fermées donc seuls et au calme. le restaurant est très bon, un peu cher quand même mais pas trop le choix, les cabanes confortables et propres mais le lit 2 personnes est trop haut donc vous tanguez dès que votre conjoint se retourne. La mer est sale et polluée d'herbes qui empêchent de se baigner depuis la plage. Vous êtes obligés de réserver des excursions en bateau assez chères pour aller faire du snorkeling ou de la plongée au loin et le centre de plongée ne propose que ce qu'il a envie de vous vendre la semaine où vous êtes là, je n'ai donc pas pu allez au trou bleu et on m'a vendu une sortie plongée qui en fait s'est résumée à une seule plongée le matin pour être ensuite débarqué sur Ambergis Caye toute l'après midi
3 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur de annecy

Agreable Hotel sur une île

Publié le 14 févr. 2015 sur Expedia
Pour : La nourriture, excellente et variée, les plages , la piscine , le club de plongée et la convivialité des lieux ( repas pris à une même table pour tous
Contre : La propreté et l'entretien des cabanes
Sejour repos et plongée très agréable . Hotel bien situé sur une petite ile a 20 minutes de bateau de Belize city
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 sept. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 juill. 2024 sur Expedia
This is a terrific resort to stay in. The staff were top notch, was very helpful with getting island hopping done seamlessly. The food was wonderful and the tables are set up family style, so there's no menu to choose items from. Just a tiny pet peeve. If you don't mind having a set menu every night then this is the place for you!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juill. 2024 par Tim - Owner, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your time and care in reviewing St. George's Caye Resort! We truly appreciate you being our guests and hope you come stay again.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 mai 2024 sur Expedia
Staff
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 mai 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 mai 2024 par Tim - Owner, Gestion de l’hôtel
Thank you so very much for your five out of five review!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 mai 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 mai 2024 par Tim - Owner, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for taking the time for placing a 5 out of 5 review about St. George's Caye Resort! We truly appreciate it!! Hope to host you in the sun again soon!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 mars 2024 sur Expedia
Unfortunately, what was advertised was not offered. The small sailboats were all broken, there is no snorkeling off the island. You have to pay a ridiculous price of $65 per person to go on a boat to snorkel on the reef. Misleading. Never pays such high prices for excursions in my life. Over priced for what is provided and offered to pick up my Ray-Ban sunglasses mysteriously disappeared off the veranda on my villa. I was renting thank you, thank you thank you ridiculous prices.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 avr. 2024 par Tim - Owner, Gestion de l’hôtel
Hello Terri, Thank you for taking the time to share your review. We wish we could have chatted during your stay to understand how to serve you better. With all guests, we take every measure, and pride ourselves on going above and beyond to not only meet, but exceed your expectations, so knowing these concerns, we would have worked to make them right. We have notified the team of your sunglasses missing, and continue to search in hopes we can find and ship them to you. We have such high guest satisfaction ratings on each of our review platforms, so again our true apologies that your trip didn’t meet your expectations, and we wish you all the best in your future travels.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 mars 2024 sur Expedia
Delightfully small resort! Great staff, fabulous food! If you are a scuba diver, this is the place to be.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 mars 2024 par Tim - Owner, Gestion de l’hôtel
Thank you so very much for taking the time to review St. George's Caye Resort with such positive comments.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 mars 2024 par Tim - Owner, Gestion de l’hôtel
Hello Miranda, Thank you so much for your 5 out of 5 rating. We truly appreciate your business and hope to see you again soon!