Note fondée sur 913 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 18 sept. 2023 sur Expedia
The hotel location and parking are perfect. Clean interior and rooms. Good WiFi. Service at the bar and restaurant is quite long.Recommendable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 sept. 2023 par Radisson Team, Gestion de l’hôtel
We are truly grateful for your kind words and for choosing to stay at our hotel. I extend my sincere appreciation for taking the time to share your wonderful experience with us.
par un voyageur
Information insuffisante
Publié le 30 juin 2022 sur HotelsDecevant du fait d'un manque de communication : absence de signalétique, pas de guide des services (ni papier, ni numerique).
Réparation rideau non effectuée suite à demande.
Reception ne parle pas le français.
Manque de transparence : application d'une taxe de 5% non mentionnée sur la carte.
par un voyageur
Publié le 30 mai 2022 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 2 mai 2022 sur Hotels
Bon sejour à l'hôtel radisson blu de st helier mais les chambres ainsi que l'espace piscine/spa auraient besoin d'être rafraichies! Cela manque de modernité.
par un voyageur
Lovely room
Publié le 24 janv. 2022 sur HotelsI spent the night in a ocean view suite. Fantastique room and incredible view. Its a small disappointment the suite does not have a bath tub, only an italien shower. All in all a lovely room.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 janv. 2022 par Radisson team, Gestion de l’hôtel
Thank you Alice for your review. We are delighted to hear, that you enjoyed your room and your stay. Look forward to welcoming you back!
par un voyageur
Lovely hotel when there are no intruders.
Publié le 23 janv. 2022 sur HotelsI have been to this hotel many times. Its a decent hotel, I had a bad experience this time around, because at 2 a.m. in the morning as I was sleeping I was woken up my a man that had stepped into my room. Horrified by this, I could not fall back asleep completely. The next morning the hotel made up for it in moving me to a see view upgraded room, and another bottle of wine as a gift. My following night was much better.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 janv. 2022 par Radisson team, Gestion de l’hôtel
Dear Expedia user,
Thank you for taking the time to share your feedback.
We are sorry to hear you did not have a good night’s sleep due to the disturbance. We know a good night’s rest is very important. We appreciate your comments as we are continually look for ways to improve the sleep experience for our guests.
par un voyageur
Good enough
Publié le 20 août 2021 sur HotelsNothing particularly wrong with the hotel, its simply a bit dated. Staff was friendly enough but not a very luxurious stay
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 nov. 2021 par C Peach , Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback
par un voyageur
Publié le 25 mai 2021 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 7 janv. 2020 sur Hotels
Well located and premiums rooms are fine
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 janv. 2020 par C.P, Gestion de l’hôtel
Thank you for your top rating and review. I am glad you enjoyed your stay and our great location. Hope to see you again soon.
Kind Regards
par un voyageur
Excellent séjour !
Publié le 30 déc. 2019 sur HotelsExcellent séjour, chambre avec vue panoramique exceptionnelle sur la baie de Saint Helier. Lits très confortables et chambre très spacieuse.
Petit bémol sur le repas au restaurant de l’hôtel que nous n’avons pas particulièrement apprécié.
Très bel établissement tout de même que je recommande.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 janv. 2020 par C.P, Gestion de l’hôtel
Thank you for your rating and review.
I am pleased to hear you had a excellent stay and enjoyed you view overlooking St Aubin's Bay. I do hope to see you again soon.
Kind Regards