Note fondée sur 194 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
91 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 nov. 2019 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur de Paris

Publié le 1 mai 2018 sur Hotels
Positif .personnel accueillant .bien placé
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mai 2018 par Christie , Gestion de l’hôtel
Glad you enjoyed your stay, we hope to see you in the future
4 sur 5
par un voyageur

Confortable

Publié le 6 nov. 2017 sur Hotels
Confortable et propre
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 nov. 2017
Thanks for the feedback. We look forward to any upcoming visits to the area.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 août 2024 sur Expedia
No phone, the lamps didn’t work. Love the regular size fridge.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2024 par Hotel Management , Gestion de l’hôtel
Dear Davin, Thank you for your feedback. We’re glad to hear that you appreciated the fridge size. However, we apologize for the issues with the phone and lamps in your room. This is not the standard we aim to uphold. We are addressing these maintenance concerns to ensure they are resolved promptly. Your satisfaction is important to us, and we hope to provide a better experience during any future stays. Sincerely,Hotel Management
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juill. 2024 par sbb, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to let us know how we are doing. We hope to see you again in the future
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 avr. 2024 sur Expedia
It had absolutely no coffee, none. It didn't off a breakfast, I always look for free breakfast. Expedia needs to update their hotel information. I was so upset.
1 sur 5
par un voyageur

Choose somewhere else

Publié le 10 avr. 2024 sur Hotels
Hotel was old, run down, little to no customer service. No coffee pot in room- no coffee service in lobby. This is too run down for the price there was. Chalk sign (obviously created by a tenant) that said ‘ if you are new - welcome. If you stay here - FUVK YOU!’ Very large on the sidewalk entering the hotel - classless
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 8 avr. 2024 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 avr. 2024 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 avr. 2024 sur Hotels