Note fondée sur 253 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 20 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 11 août 2024 sur Expedia
L’hôtel est incroyable
Propre
Personne accueillant
Petit déjeuner au top
Emplacement nickel
par un voyageur
Publié le 16 juill. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 26 avr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 avr. 2024 par Katerina, Gestion de l’hôtel
Dear Loic,Thank you so much for your kind words! I’m thrilled to hear that you enjoyed your experience. Your feedback truly means a lot to us. If you have any suggestions, please don’t hesitate to share it with us. We look forward to serving you again soon!Katerina AngelkovskaGuest Experience Executive
par un voyageur
Publié le 12 oct. 2023 sur Expedia
Pratique pour le travail. Pas digne d'un cinq étoiles en revanche. Propreté douteuse. Lavabo bouché non remis en service malgré deux demandes. Cuvette wc dévissée.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 oct. 2023 par Joao Soares, Gestion de l’hôtel
Dear Christian,We sincerely appreciate your feedback and would like to extend our gratitude for taking the time to share your thoughts about your recent experience with us. We truly value the opinions of our customers as they help us identify areas where we can improve and continue to provide the best service possible.We apologize for any inconvenience you've experienced, and we thank you for bringing this matter to our attention. We are committed to learning from this and taking the necessary steps to improve our offerings. Your feedback will undoubtedly help us grow and better serve you and our future customers.Best regardsJoao SoaresGuest Relations Manager
par un voyageur
Publié le 31 août 2023 sur Expedia
5/5 hotel super bien situé !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 sept. 2023 par Joao Soares, Gestion de l’hôtel
Dear TerenceI'm thrilled to hear that you enjoyed your experience. Your feedback truly means a lot to us. We look forward to serving you again soon!Best regardsJoao SoaresGuest Relations Manager
par un voyageur
Publié le 23 août 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 sept. 2023 par Joao Soares, Gestion de l’hôtel
Dear NassimThank you for taking the time to review your experience at InterContinental Malta.It gives me such a great satisfaction to receive reviews like yours with a high score!Your feedback lift up the spirits of our team and shows us that our efforts to go the extra mile have been met.We hope to see you again.Regards,Joao SoaresGuest Relations Manager
par un voyageur
Publié le 14 août 2023 sur Expedia
I liked the room and the breakfast staff.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2023 par Joao Soares, Gestion de l’hôtel
Dear Fabrice Claude MarieThank you so much for your kind words! We're thrilled to hear that you enjoyed your experience with us. Your feedback means a lot to us, and we look forward to serving you again in the future.Best regardsJoao SoaresGuest Relations Manager
par un voyageur
Publié le 29 juill. 2023 sur Expedia
Établissement coorect mais que ne mérite pas les 5 étoiles.
Personne de l accueil pas compétente. Contrairement au personnel du petit déjeuner.
Des gros problèmes d humidité ( deux changements de chambre pour nous)
A savoir certains endroits pas accessibles à tous sauf si vous payez plus. 60 € la piscine roof top 10 € le petit déj en extérieur
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2023 par Joao Soares, Gestion de l’hôtel
Dear Anthime, Thank you for the review. We can understand that you had a mixed experience of staying with us. We would like to apologize for the bad experience and assure you that the management has taken a note of the same and is working on taking action to ensure none of these things happen again. We would request you to please send us an email with more information. We hope that you will give us another chance and would give us an opportunity to show that this was just an exception. We hope you had a wonderful journey. Regards, Team InterContinental Malta
par un voyageur
Publié le 15 avr. 2023 sur Expedia
Malheureusement, l'hôtel aurait besoin de quelques améliorations et de quelques réparations. Il semble très désuet et il y avait une odeur de moisi dans le couloir provenant d'un dégât des eaux sur l'un des murs. Autour de l'hôtel, il y avait 3 chantiers de construction avec des bruits de construction toute la journée.
Le personnel était très aimable et serviable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 déc. 2023 par João Soares, Gestion de l’hôtel
Dear Chaterine,Thank you so much for your review! I'm thrilled to hear that you enjoyed your experience. Your feedback truly means a lot to us, it would be our pleasure to have you again with us under better circumstances following your comments. If you have any more thoughts or suggestions in the future, please don't hesitate to share. We look forward to serving you again soon!João SoaresGuest Relations Manager