Note fondée sur 402 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 sur 5
74 % des clients le recommandent
3,5 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 sept. 2024
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 août 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 août 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 août 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 août 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2024 sur Hotels
asked to sign registration agreement without being able to read it first. otherwise ok.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 août 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Nicholas, Thank you for your feedback. We are sorry to hear about your experience with the registration agreement. We always strive to ensure our guests have a clear understanding of all documentation before signing. We will address this issue with our team to improve our process and ensure better communication in the future. We are glad to hear that your overall stay was okay, and we hope to have the opportunity to serve you better next time at Extended Stay America.Sincerely,Hotel Management
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 août 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2024 sur Expedia
Excellent accommodations and wonderful staff
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2024 sur Expedia
I love the welcoming greetings and smiles; feels genuine beyond the bar of professionalism… Front desk staff are accommodating, patient and very courteous. I would definitely recommend this particular Extended Stay
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 août 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Timothy, Thank you for your kind words! We’re thrilled to hear that you enjoyed our accommodations and found our staff wonderful. Your satisfaction is our top priority, and it’s rewarding to know we met your expectations. We look forward to welcoming you back at Extended Stay America soon! Sincerely,Hotel Management
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 août 2024 sur Hotels