Note fondée sur 406 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,5 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Publié le 7 sept. 2024
par un voyageur
Publié le 21 août 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 18 août 2024 sur Expedia
Very good experience overall. I wish breakfast was more than bagels and granola bars.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Kirill, Thank you for choosing Extended Stay America! We're glad to hear you had a very good experience overall. We appreciate your feedback about the breakfast options and will take it into consideration. We look forward to welcoming you back for another great stay.Sincerely,Hotel Management
par un voyageur
Publié le 17 août 2024 sur Expedia
Loved it
par un voyageur
Publié le 16 août 2024 sur Hotels
Hotel was fine, seems like it needs a refresh but bed was clean and comfortable. Would expect a little better for the price.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, We are glad you chose to stay at our hotel. We appreciate your observations, both the positive recognition and the comments concerning opportunities for improvement. We are committed to keeping our accommodations clean and well-maintained as we make notes for future plans. Until those plans are approved, our goal is to deliver the best service of any hotel in the area, and we hope you'll return to stay with us again! Sincerely,Hotel Management
par un voyageur
Publié le 15 août 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 12 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 9 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 6 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 3 août 2024 sur Hotels
asked to sign registration agreement without being able to read it first. otherwise ok.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 août 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Nicholas, Thank you for your feedback. We are sorry to hear about your experience with the registration agreement. We always strive to ensure our guests have a clear understanding of all documentation before signing. We will address this issue with our team to improve our process and ensure better communication in the future. We are glad to hear that your overall stay was okay, and we hope to have the opportunity to serve you better next time at Extended Stay America.Sincerely,Hotel Management