Note fondée sur 930 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 1 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 sept. 2024 par Jessie, Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
We are excited to be your hotel of choice in St. Louis!
par un voyageur
Publié le 31 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 sept. 2024 par Jessie, Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
We appreciate your feedback! We hope to see you again soon!
par un voyageur
Publié le 30 août 2024 sur Hotels
This hotel is totally the best I love it the staff are so nice and Sarah the new kitchen supervisor is totally nice kind and made our stay one of the best!!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 sept. 2024 par Jessie, Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
We appreciate your feedback! We are excited to have added Sara to our team! We hope to see you again!
par un voyageur
Publié le 22 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 sept. 2024 par Jessie, Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
We appreciate your positive feedback! We look forward to seeing you in the future!
par un voyageur
Publié le 20 août 2024 sur Expedia
I enjoyed my stay. The property was clean and modern. The staff were friendly. Free parking and WiFi was a plus. I would definitely stay there again on my next trip.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Jessie, Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
It was a pleasure having you at Hilton Garden Inn Airport. We hope to see you again!
par un voyageur
Publié le 20 août 2024 sur Expedia
Check in was convenient & everyone was friendly
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Jessie, Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
It was a pleasure having you at Hilton Garden Inn Airport. We hope to see you again!
par un voyageur
Publié le 19 août 2024 sur Expedia
Staff was impolite and condescending. Put me in the wrong room and then acted like it was a big inconvenience for him to move me to the suite that I reserved and paid for. They wouldn’t send up blankets or sheets for the pullout sofa. They told me to come down and pick up a comforter and that it was all they had. The room was dirty (in the drawers was disgusting). I asked if a late checkout was available and he said “No! I need you out of that room.” This was all we’ll before checkout time too.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Jessie, Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
We appreciate your stay at Hilton Garden Inn Airport!
par un voyageur
Publié le 18 août 2024 sur Expedia
Quite a bit of road noise from the hiway. Would have liked better curtains which would have been able to close off view from window and help block noise.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Jessie, Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing us! We hope to have the pleasure of serving you again soon.
par un voyageur
Publié le 18 août 2024 sur Expedia
Great stay!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Jessie, Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing us! We hope to have the pleasure of serving you again soon.
par un voyageur
Good place to layover
Publié le 11 août 2024 sur HotelsGood stop over to catch next day flight. Everyone very accommodating as I arrived a few hours early.. they checked me in!! Shuttle on time and arrived on time to catch my flight. Spacious room.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Jessie, Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Your positive review made our day! We're delighted to be your choice in St Louis.