Note fondée sur 349 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Execellent
Publié le 13 juin 2024 sur HotelsSuperbe chambre. Execellent rapport qualité/prix
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 juin 2024 par paul p., Gestion de l’hôtel
Dear Giovanni,Thank you for taking the time to rate us a review. We appreciate it! Please Accept my Apologies, Hope to see you the next time you're in town!
par un voyageur
Publié le 23 août 2024 sur Expedia
Very nice place to stay!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par Kay P, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your kind words. We're happy to hear that you had a pleasant evening and enjoyed our professional service.We truly appreciate your intention to recommend our hotel to others and your blessings. We look forward to welcoming you back next time.
par un voyageur
Publié le 17 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Kay P, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to rate us. Hope to see you the next time you're in town!
par un voyageur
Publié le 14 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Kay P, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for taking the time to rate us. Hope to see you the next time you're in town!
par un voyageur
Publié le 14 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Kay P, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for taking the time to rate us. Hope to see you the next time you're in town!
par un voyageur
Publié le 13 août 2024 sur Expedia
The room was very clean and quiet. The bed was great.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Kay P, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to write us a review. We appreciated it. Hope to see you the next time you're in town!
par un voyageur
Publié le 11 août 2024 sur Expedia
Seen spiders in the halls and we had a ton of ants in our room on the nightstands
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Kay P , Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to write us a review. Ants appear when you keep open food in your hotel room when you don't throw your food out as soon as possible, etc. There's nothing we can do in this situation other than spray and clean the room like we did come and spray. Please accept our apologies, Hope to see you the next time you're in town!
par un voyageur
Publié le 4 août 2024 sur Expedia
No comment
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par paul p., Gestion de l’hôtel
Dear Germaine, Thank you for taking the time to write us a review. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent any future occurrences. Here at La Quinta Inns & Suites, we continuously strive to meet your needs and expectations.
par un voyageur
Publié le 2 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par paul p., Gestion de l’hôtel
Dear Christine, Thank you for taking the time to write us a review. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent any future occurrences. Here at La Quinta Inns & Suites, we continuously strive to meet your needs and expectations.
par un voyageur
Publié le 29 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juill. 2024 par paul p., Gestion de l’hôtel
Dear Kevin,Thank you for taking the time to write us a review. I am sorry for not having a great stay. We are working hard to make sure everything is perfect for our guests but sometimes things do happen, we will make sure for your future stays that this never happens.