Note fondée sur 432 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 sur 5
79 % des clients le recommandent
3,8 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 mars 2024 sur Expedia
Pour le prix est abordable mais la chambre est vraiment pas de luxe simplement une table et 2 chaises pas de séchoir à cheveux pas de shampoing 2 petits savons pour les mains. Pour 1 nuit c'est correcte. Je ne définirai pas ce motel comme un motel de luxe et ce n'est pas une chambre de luxe par contre propre. C'est ce que nous avions besoin car seulement de passage.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 avr. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Sylvie, Thanks for your feedback! Providing a top-notch guest experience is always our goal, and we’re committed to improving.We hope to see you back soon!Natalie #Team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 oct. 2023 sur Expedia
Bonjour bien
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 oct. 2023 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Salut Edwige,Merci pour la note parfaite !!Lilith#Équipe6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 sept. 2022 sur Expedia
Bonjour très bel hôtel dans tout son ensemble juste le Breakfast vraiment léger mais très bon café merci Expedia pour ce choix Ed
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2022 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Edwige, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing your future lodging needs. Kaur J. #team6
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 mai 2019 sur Expedia
Bon rapport qualité prix Propreté Clarté Zone avec restaurants
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 sept. 2024
I could hear everything above me and around me, so I didn't get a lot of sleep here. Overall the property was not too appealing. The staff was nice and my dogs were able to stay with me.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Robert,If there are any areas where we can improve or if you have any suggestions for us, please do not hesitate to share them. Your feedback helps us ensure that we meet and exceed your expectations. Maz K.#Team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 sept. 2024 sur Expedia
Staff is super friendly
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hey friend, thanks for taking time to share your review. We're thrilled to hear you had a great stay and can’t wait to tell our staff. Until next time, safe travels. Natalie #Team6
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 sept. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Traveler,Thank you for the excellent review! Maz K.#Team6
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 août 2024 sur Expedia
Cons: ring around the tub. Towels are nothing but stained rags. Old and tired neglected property. Pros: clean comfy bed. No bugs. Great staff. This place is fine if you need a place to crash in for the night
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 août 2024 par Brand Experience Team , Gestion de l’hôtel
Hi Cynthia, We appreciate you taking the time to provide us with your feedback. We regret that your experience with us did not meet your expectations. Please accept our sincere apologies for any inconvenience this may have caused. Your concerns are of utmost importance to us, and we are fully dedicated to addressing them in a timely manner. To gain a better understanding of the specific issues you encountered, we kindly request that you reach out to us. Thank you for bringing these matters to our attention, and we look forward to the possibility of resolving them.Kaur J. #team6
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Grace, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Natalie #Team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 août 2024 sur Expedia
quiet