Note fondée sur 894 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Pas de nettoyage prétextant Covid!
Publié le 26 avr. 2023 sur HotelsLa chambre était confortable mais avec le prétexte du Covid ils ne faisaient pas le nettoyage des chambres. Ça fait long temps qu’il n’y a plus aucune restriction dans cette ville à ce sujet!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 avr. 2023 par Kellie Scribner Front Desk Assistant Shift Manager, Gestion de l’hôtel
Bonjour Stephane, Merci pour votre avis. Nous sommes si heureux que vous ayez passé un bon moment! Nous vous remercions d'avoir choisi de rester avec nous et espérons que vous reviendrez nous voir bientôt! Merci
par un voyageur de St Paul de Vence
Publié le 12 août 2022 sur Expedia
Très bien et propre. Superbes prestations
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2022 par Hotel Management., Gestion de l’hôtel
¡Hola Cédric! ¡Gracias por tomarse el tiempo y dejarnos una reseña tan agradable! ¡Realmente te apreciamos! Gracias, equipo del hotel.
par un voyageur
Publié le 31 déc. 2024
Good stay. No surprises.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 janv. 2025 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for your 5/5 rating! We look forward to your next visit!
par un voyageur de LAWRENCE
Publié le 30 déc. 2024
par un voyageur
Publié le 26 oct. 2024
Beautiful property
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 oct. 2024 par Kellie S. Front Desk Shift Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Randy, Thank you for your feedback. We are so happy that you had a great time! We thank you for choosing to stay with us and hope that you will come back and see us again soon! Thank you
par un voyageur
Publié le 24 oct. 2024 sur Expedia
Reserved luxury king but they had too many walk-in’s and gave away our king room. Wanted to up-charge us for a better room and we said no. They gave us a queen room but I reserved a king! That’s not right! We arrived at 6:00 so it wasn’t like it was late.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 oct. 2024 par Kellie S. Front Desk Shift Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Kim Thank you for your feedback. We appreciate you choosing to stay with us. We apologize for this, however we do not guarantee type, in case something was to happen, the the person at the desk should have moved you to an upgraded room with out the upgrade charge. I do apologize for that not happening. We will make sure to pass your feedback about your stay along to the proper area so that it can be looked into. We appreciate you letting us know, and hope that you will come stay with us again soon. Thank you
par un voyageur
Publié le 22 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 oct. 2024 par Kellie S. Front Desk Shift Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Nelson, Thank you for your feedback. We are so happy that you had a great time! We thank you for choosing to stay with us, and hope that you will come back and see us again soon! Thank you
par un voyageur
Publié le 22 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 oct. 2024 par Kellie S. Front Desk Shift Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Benjamin Thank you for your feedback. We are so happy that you had a great time! We thank you for choosing to stay with us, and hope that you will come back and see us again soon! Thank you
par un voyageur
Publié le 19 oct. 2024 sur Hotels
The luxury king was not luxury the furniture was filthy the carpet was frayed. We booked 6 nights but stayed Five
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 oct. 2024 par Kellie S. Front Desk Shift Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Bernice, Thank you for your feedback. We appreciate you choosing to stay with us. We will make sure to pass your feedback about your stay along to the proper area so that it can be looked into. We appreciate you letting us know, and hope that you will come stay with us again soon. Thank you
par un voyageur de Tucumcari
Publié le 18 oct. 2024 sur Expedia
It was hard to find the entrance, but other than that it was great.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 oct. 2024 par Kellie S. Front Desk Shift Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Jean, Thank you for your feedback. We appreciate you choosing to stay with us. We are sorry to hear you had a difficult time finding the entrance. We have signs that should take you to the hotel entrance, but doesn't correlate with GPS directions, making it confusing. We will make sure to pass your feedback about your stay along to the proper area so that it can be looked into. We appreciate you letting us know, and hope that you will come stay with us again soon. Thank you