Note fondée sur 8 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
4,0 Propreté de la chambre
3,6 Confort de la chambre
5,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Fraudsters

Publié le 24 juin 2024 sur Hotels
Arrived at accommodation but no-one there to check us in & had to go to another hotel and pay for another stay. N.26 claimed to have sent email with check-in instructions prior but I have not been able to locate said email. Plus if there was an issue they could have rang! very poor- take your money and run. They cancelled the booking on the day of our arrival meaning to ensure we would get no refund. Absolute fraudsters
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 juin 2024 par Team Townhouse N.26, Gestion de l’hôtel
Dear Alana,Thank you for your rating. We hope you enjoyed your time in St. Moritz.
4 sur 5
par un voyageur

환상 속의 고요

Publié le 27 mai 2024 sur Hotels
리셉션 데스크가 없어서 체크인이 힘들었지만 방이 매우 청결하고 조용했어요. 부엌 시설이 잘 갖춰져 있습니다. 근처 호수 경치는 생모리츠의 모든 것을 담고 있었습니다.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 mai 2024 par Townhouse N.26, Gestion de l’hôtel
Dear Mi Keum,Thank you for your review. Townhouse N.26 is indeed not a hotel, we do not have a reception desk and we do not provide in-person service. Our guests have to do everything online and collect the keys from the key dispenser kiosk located at our sister property, Townhouse N.9.Since Townhouse is managed so differently, we are very transparent when we describe our business, so that guests can make a right decision if our studios are the right fit for them. All information can be found on our webiste.We appreciate your feedback and are delighted to hear you liked your studio and you enjoyed your time in St. Moritz.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 mai 2024 par Team Townhouse St. Moritz, Gestion de l’hôtel
Dear Ozayrah, Thank you for giving Townhouse N.26 10 stars for your recent stay. We appreciate it :)
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 oct. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 oct. 2023 par Townhouse St. Moritz, Gestion de l’hôtel
Dear Charles, thank you for leaving 8 stars for your recent stay in Townhouse N.26. We hope you enjoyed St. Moritz and will rent a studio in Townhouse again in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 août 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2023 par Townhouse St. Moritz, Gestion de l’hôtel
Thank you Miriam for your 5 stars :)
4 sur 5
par un voyageur

Sauber und ruhig

Publié le 3 juill. 2023 sur Hotels
Unterkunft war äußerst sauber. Leider sehr wenig Geschirr vorhanden. Keine Kaffeemaschine. Und das Vorhandensein von Mülleimern in Küche und Bad sind nicht nachvollziehbar da wir unser Müll mitnehmen sollten. Somit haben wir eine Tüte benutzt.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 juill. 2023 par Townhouse St. Moritz, Gestion de l’hôtel
Liebe Natascha,Wir danken Ihnen für Ihr Feedback. Unsere Studios sind nur mit den wichtigsten Küchenutensilien und Geschirr für maximal 2 Gäste ausgestattet. Was den Mülleimer betrifft, so gibt es in jeder Küche einen großen Mülleimer unter der Spüle. Wir hoffen, dass Sie auch bei Ihrer nächsten Reise nach St.Moritz wieder ein Studio im Townhouse buchen werden.Freundliche Grüsse,Townhouse St. Moritz
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 août 2022 sur Hotels