Note fondée sur 50 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 août 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024 sur Expedia
Nice staff and clean hotel
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Expedia
Staff were not always available at the front desk waited 15 minutes at 11:00 in morning at check out. Toilet had a problem flushing you had to hold it down. I found it noisy as people above me kept me awake.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Expedia
The booking was more money at the hotel than online. Not happy!
5 sur 5
par un voyageur de KEMPTVILLE

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 août 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 août 2024 sur Expedia
Very clean & quiet.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Harleen Sandhu, General Manager, Gestion de l’hôtel
Hi Priscilla,Thankyou for your feedback. We will be more than happy if you plan to stay with us next time. We look forward to see you back soon
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 août 2024 sur Expedia
Check in experience and breakfast were excellent!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Harleen Sandhu, General Manager, Gestion de l’hôtel
Hi Richard,Thankyou for leaving us a great review.We look forward to welcoming you back sometime soon
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 août 2024 sur Expedia
Checking in was a hassle. The front desk clerk made the problems they were having ours. Instead of just explaining that there were technical difficulties they said they were going to do something they could get in trouble for and we needed us to call the site we booked on to get reservation number. They also sent us to a room they weren't sure was clean. The morning staff seemed much more professional in our brief interaction. Won't be staying again.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 août 2024 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Long weekend,short staffed?

Publié le 5 août 2024 sur Hotels
Large beds .bathroom tub not cleaned very well,tub wouldn't drain properly,need more efficient cleaning staff.hot breakfast ok,need more variety instead of same hot food,was quiet for the long weekend being it was sold out. Coffee in brekfast area was not very warm. Overall it was ok.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Harleen Sandhu, General Manager, Gestion de l’hôtel
Hi,Sorry about the inconvenience. We apologize. Some of our new staff is in training but we will make sure you have the best stay with us next time