Note fondée sur 722 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 24 août 2024 sur Hotels
Idéal pour les familles, l’hôtel et les équipements sont top !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2024 par Guest Relations Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guests,Thank you for your feedback and rating us so highly. We are delighted you enjoyed your stay with us and all our facilities were to your liking.We hope to welcome you back, and providing you with many more memorable experiences.Kind RegardsViktoria ZammitGuest Relations Manager
par un voyageur
Publié le 13 juin 2024 sur Hotels
Hôtel parfait infrastructures nickel personnel à l’écoute . Tout etait parfait le seul bémol salle de bain petite et pas de porte pour la douche donc la salle de bain était vite inondé mise à part ça tout était parfait
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juin 2024 par Guest Relations Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Diana,Thank you so much for your excellent feedback and for rating us so highly. We are delighted to read that you enjoyed your stay with us to the fullest. We are sorry to hear about the issue you experienced with your bathroom.We hope you will return to our hotel one day soon, and providing you with many more memorable experiences.Kind RegardsViktoria ZammitGuest Relations Manager
par un voyageur
Publié le 27 avr. 2024 sur Expedia
Notre logement etait vaste et très bien pourvu.
Deux chambres, deux salles de bain, une terrasse, une vue mer. Que demander de plus.
Le perit déjeuner très copieux et varié.
2 piscines extérieures, une piscine interieur, 3 restaurants pour varier les plaisirs.
Un hôtel où l'on se sent bien.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 avr. 2024 par Guest Relations Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Gerard Michel,We appreciate your full marked review and would like to say thank you for your kind feedback. We are delighted to know, that you were hundred percent satisfied with your room. Thank you for pointing out, that our kitchen met your taste and expectations,We hope you will return to our hotel one day soon. We look forward to welcoming you back , and to providing you with many memorable experiences.Kind regardsGuest Relations ManagerVicky Zammit
par un voyageur de KERPRICH AUX BOIS
Publié le 17 avr. 2024 sur Expedia
Je recommande.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 avr. 2024 par Donna , Gestion de l’hôtel
Dear Eric,Thank you for rating our hotel so highly. We are delighted that you enjoyed your visit to the DoubleTree by Hilton Malta, and that our team members made you feel welcome and cared for.We hope you will visit us again soon. We look forward to welcoming you back, and to providing you with many enjoyable experiences.Kind Regards,Donna
par un voyageur
Publié le 19 sept. 2023 sur Expedia
Hôtel extrêmement bruyant, on entend les porte s des chambres claquer à toute heure du jour ou de la nuit.
Service à la clientèle horrible, nous ne nous sommes pas du tout sentis les bienvenus . Le matin de notre départ, d’accord il était très tôt, lors du checkout le réceptionniste n’a même pas eu la gentillesse de dire bonjour et de nous demander comment était notre séjour. Il y a quelques bon points comme la nourriture, si
Vous êtes carnivore et la plage privée ou la faune marine est très jolie.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 sept. 2023 par Guest Relations Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Chantal,Thank you for your feedback, even though this is not the type of feedback we like to expect. We are sorry to hear, that you had the impression, that the hotel is very noisy. During a full occupancy a 500 rooms hotel can get busier at certain times. We are dissapointed about your remark about our customer service. We normally receive a feedback on the contrary.We are pleased you enjoyed our private beach.Regards,Guest Relations ManagerVicky Zammit
par un voyageur
Publié le 5 août 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2023 par Guest Relations Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Florence,Thank you for your 10 out of 10 review. We are delighted we could tick all the boxes for you.We hope to welcome you back in the near future.Regards,Guest Relations ManagerVicky Zammit
par un voyageur
Voyage entre amie
Publié le 4 août 2023 sur HotelsC’est un grand hôtel familial. Certains employé n’ont pas envie de travailler et d’autres sont super
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2023 par Guest Relations Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Nina,Thank you for your feedback and high rating. We are sorry to hear, that you had the impression that some members of staff do not want to work. We hope to welcome you back in the near future.Regards,Guest Relations ManagerVicky Zammit
par un voyageur
Publié le 1 juill. 2023 sur Hotels
Hôtel agréable chambre très grande et très propre et confortable mais le seule problème gros bruit extérieur chambre 3111 bruit de moteur jours et nuit insupportable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 juill. 2023 par Guest Relations Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Veronique,Thank you for your good feedback and high rating. We are pleased about your kind feedback about the hotel.Regarding the noise from in the outside in room 3111, I will forward your feedback to the corresponding department for their perusal and attention.We hope to welcome you back in the near future.Regards,Guest Relations ManagerVicky Zammit
par un voyageur
Publié le 5 juin 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 juin 2023 par Guest Relations Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Monique,Thank you for your feedback.We are looking forward to welcome you back in the near future.Regards,Guest Relations ManagerVicky Zammit
par un voyageur
Publié le 24 mai 2023 sur Expedia
This hotel is very good. We are satisfied stay there. The room,swimming pool is very big. Very clean. Delicious breakfast.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 juin 2023 par Guest Relations Manager, Gestion de l’hôtel
Dear fitri,Thank you so much for your full marked review. We are glad we ticked all the boxes for you.We are pleased our breakfast was completely to your liking,We hope to welcome you back in the near future.Regards,Guest Relations ManagerVicky Zammit