Note fondée sur 837 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,2 Propreté de la chambre
3,5 Service et personnel
3,0 Confort de la chambre
2,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
Recommandé
pour Tout le mondepar un voyageur de toulouse
hotel bien situé sur un grand boulevard
Publié le 18 juill. 2017 sur Expedia
Pour : la proximité des commerces
Contre : l'air conditionner
Emplacement : situer sur un axe routier important , plage et commerce pas tres loin
comme de nombreux autres hotel , climatisation efficace mais trop bruyante
impossible de dormir avec la nuit
bruit de robinetterie de la chambre au dessus a 7h00 du matin , j'ai du insister a 9h00 pour faire régler le problème
chambre double lit queen assez grande , frigidaire et micro ondes
hotel situé a moins de 10 mn de la première plage
centre commercial pas loin en voiture
restaurant pas loin a pied
par nathalie
Publié le 7 mai 2012 sur Hotels
hotel un peu bruyant cote rue pas tres conviviale
par un voyageur
Publié le 24 août 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 29 juill. 2024 sur Expedia
Rooms were spacious and clean the pool was very nice.
par un voyageur
Publié le 29 juill. 2024 sur Expedia
Muy mala atencion suciedad en los cuartos
par un voyageur
Publié le 28 juill. 2024 sur Expedia
Thank you
par un voyageur
Not impressed 👎
Publié le 28 juill. 2024 sur HotelsSome staff members are very rude... I guess they don't like their job🤗
par un voyageur
Scammers
Publié le 18 juill. 2024 sur HotelsVery irritated! We checked in after midnight, Sunday morning, and checked out by 930am the next morning, Sunday. Literally only got this hotel to sleep after our flight before our next destination. Place wasnt the cleanest, but we didnt mind too much, because again, only here to sleep and leave.
The day after checkout, Monday, I get notified from my bank that this hotel charged an extra $50. I was out of the country and couldn't call until 3 days later, on a Thursday. When i called, they said I was charged for smoking in the non-smoking room...First, my husband and I don't smoke and my three young children do not as well. Second, we were there for less than 10 hours. I tried to explain this to them and that I was very upset and wanted to talk to a manager. Couldn't talk to them until Monday. What manager doesn't work on a Thursday and Friday, midmorning??? Very irritating!
par un voyageur
Publié le 18 juill. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 14 juill. 2024 sur Expedia
The pool was awesome. Our room had ants. And they didnt clean the our room the next day no fresh towels. The price they charge it should have been cleaned and restocked the room.