Note fondée sur 932 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,1 sur 5
75 % des clients le recommandent
3,1 Propreté de la chambre
3,5 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
3,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 janv. 2024 sur Expedia
Pendant notre séjour de 9 nuits aucun ménage n’a été fait une seule fois, nous avons dû demander pour avoir des serviettes propres, j en ai même acheté .. A notre arrivée le bain était dans un état lamentable, sale, je prenais ma douche avec des sandales. Bref pour la propreté on repassera..
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 janv. 2024 par Hotel Management , Gestion de l’hôtel
Dear Sylvie, We appreciate your feedback regarding your extended stay. We regret any inconvenience caused by the cleanliness concerns, and we understand the importance of a well-maintained space. Your input is valuable, and we will address the issues promptly. We appreciate your understanding and hope you consider staying with us again, allowing us the opportunity to provide a more satisfactory and enjoyable experience in the future. Thank you for bringing these concerns to our attention.Sincerely,Hotel Management
3 sur 5
par un voyageur

Hôtel correct et confortable.

Publié le 27 mars 2023 sur Hotels
L’hôtel était bien et tranquille. La propreté aussi. Les déjeuners étaient très ordinaires. Je ne sais pas ce que les américains trouvent au coffee mate. L’hôtel est loin de tout. Nous sommes allés à Clearwater et ça m’a coûté 75$can de stationnement. J’aurais dû payer un hôtel plus près et plus cher
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 mars 2023 par Chris, Gestion de l’hôtel
Thank you for the survey!
4 sur 5
par un voyageur de quebec

Publié le 9 nov. 2018 sur Expedia
rapport qualite prix cest correct proprete des chambres bien mais exterieur ordinaire
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 nov. 2018 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Thanks for choosing to stay with us. We are glad to read you found us to be a good value and liked the cleanliness of your room. We hope you will come back for another stay so we may serve you better. Sincerely, Hotel Management
3 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur de nantes

Très bon accueil mais ..

Publié le 17 févr. 2015 sur Expedia
nous avions réservé une chambre avec 2 lits doubles. A notre arrivée, l'agent d'accueil ne pouvait nous offrir qu'une chambre avec un lit double et un clic-clac. Elle a fait son maximum malgré les difficultés rencontrées et nous a proposé en retour deux chambres individuelles.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 oct. 2024
The pool was the best thing. We had reservations for 17 days. Room didn't look like the pictures it was dark dirty, stinky. They put us right next to the office so we heard the office door slam all day long all night long. We got a mandatory evacuation because of hurricane Helene, Wednesday the 25th of Sept not telling us when we could return we tried calling every day no answer finally on Wednesday October 2 someone answered and said oh yeah guess I've been returning since Saturday. They said their phones were down what they didn't have cell phones they couldn't call their guest and tell him they could return, tried calling corporate and Travelocity and said no refund of the week we were told to leave. Never going back to that hotel, or using Travelocity. Definitely don't care about their customers.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 oct. 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Julie, Thank you for taking the time to write a review of your stay. Your feedback will assist us in our efforts to continually improve our service and guest experience. We hope to provide you with a better stay in the future.Sincerely,Hotel Management
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 août 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 juill. 2024 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur de dunedin

Publié le 28 juill. 2024 sur Expedia
The floor in the room was filthy along with the sheets and bathtub and it smelled horrible
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Angelina, Thank you for bringing this matter to our attention. We sincerely apologize for the cleanliness issues you encountered during your stay. It is unacceptable for your accommodations to be in such a condition, and we understand how this impacted your experience. Your feedback is essential, and we will address these concerns with our housekeeping team to ensure immediate improvements. We appreciate your understanding and hope for the opportunity to provide you with a significantly better experience in the future.Sincerely,Hotel Management
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juill. 2024 sur Expedia
Very nice
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 juill. 2024 sur Expedia
Love the room
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juill. 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Michael, Thank you for your kind words! We're delighted to hear that you loved your room at Extended Stay America. Our team works hard to create a welcoming environment for all our guests, and it's wonderful to know that you enjoyed your stay. We look forward to welcoming you back for another great experience!Sincerely,Hotel Management