Note fondée sur 906 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 sur 5
70 % des clients le recommandent
3,5 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 oct. 2024 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 oct. 2024 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 oct. 2024 sur Hotels
From the lobby to the hallway stink of weed and cigarette, i got stong by some kind of bug on my head on my 1st night while sleeping, I woke up with a swollen head and pain. I have stayed in nicer Extended Stay but not this one.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 oct. 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Quamdeen,Thank you for taking the time to share your feedback. We apologize for the issues you encountered during your stay and regret falling short of your expectations. We take your concerns seriously and this will be addressed with our team to ensure our property meets the highest standards of cleanliness. Please note that your comfort and satisfaction are our top priority. We would like the opportunity to serve you better in the future and hope you will consider a return visit.Sincerely,Hotel Management
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 sept. 2024 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Only if you can't find another place

Publié le 18 sept. 2024 sur Hotels
Place needs cleaning, stove is old, furniture is old, not a pleasant smell. It's sad because I've stayed at esa before, it was much better.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 sept. 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur de stephens city

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 août 2024
2 sur 5
par un voyageur de stephens city

Publié le 12 août 2024
This property is very run down and in need of renovation. Some areas haven't been cleaned in a long time. It may currently be a non- smoking hotel, but it hasn't always been. The smoke smell is still in the carpet and curtains, and they're trying to cover it with a very strong air freshener, which makes a bad combination for people with allergies. We expected much better for the price.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear David, Thank you for sharing your recent experience. We sincerely apologize for the unacceptable condition of your room, particularly the cleanliness and upkeep. This certainly doesn't reflect the standards we strive to uphold. We're committed to providing a consistently comfortable and well-maintained environment. Smoking is never allowed on the hotel premises, and we will address this as a priority. We appreciate you for bringing this to our attention. We hope you'll give us another chance to demonstrate this commitment on a future visit.Sincerely,Hotel Management
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 août 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 8 août 2024 sur Hotels