Note fondée sur 1 038 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 sur 5
3,7 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 mars 2024 sur Expedia
La chambre avait une drole odeur . Par contre tout le reste etait parfait
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 mars 2024 par JP, Gestion de l’hôtel
merci beaucoup
4 sur 5
par un voyageur

Bien mais bruyant

Publié le 31 oct. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 nov. 2023 par CD, Gestion de l’hôtel
Merci!
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 oct. 2024 sur Expedia
Extremely old , rotten , and everything is falling apart. Some “guests “ were looking for a “ company “ to have a “good time “ together .
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 déc. 2024 par JP, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your feedback. We are genuinely sorry to hear about your experience and the impression you received during your stay. Ensuring a safe, clean, and welcoming environment for all our guests is our top priority, and we take your concerns very seriously.We are actively addressing maintenance issues to improve the quality of our facilities. Regarding your observations about the behavior of other guests, we encourage all visitors to report any inappropriate conduct to our staff so we can address it promptly and appropriately.Your feedback is invaluable as we work towards making necessary improvements.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 déc. 2024 par JP, Gestion de l’hôtel
thanks
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 déc. 2024 par JP, Gestion de l’hôtel
thanks for the perfect rating
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 oct. 2024 par JP, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your feedback from your stay in May. I am so sorry that you didn't understand that the " no trailers" policy did not apply to you.
4 sur 5
par un voyageur de Covington

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 oct. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 oct. 2024 sur Expedia
Only thing I had problems with are my key cards wouldn’t work three different times.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 oct. 2024 par JP, Gestion de l’hôtel
My apologies that you had issues with the keys. We do suggest that you keep then in the key packs. I am glad that you did have a wonderful time
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 oct. 2024 par JP, Gestion de l’hôtel
Thanks for the perfect rating!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 sept. 2024 par JP, Gestion de l’hôtel
Thanks for the Perfect rating