Note fondée sur 709 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
85 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 mai 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 mai 2023 par Ava W , Gestion de l’hôtel
Our apologies that you were disappointed with our hotel for the 4 out of 10. If there is anything we can improve on please do let us know. Sincerely, Ava
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 janv. 2019 sur Hotels
4 sur 5
par Matthieu

Pit stop de 2 jours pour activités dans Clearwater

Publié le 8 janv. 2017 sur Hotels
Hotel parfait pour rester 1 ou 2 nuits. Propre, dejeuner ok, restaurant bar ok... personnel très sympa. Chambre confo mais voisins un peu bruyants la 2eme nuit (réveillon du nouvel an... ça peut expliquer le bruit). On y retournerait sans problème.
3 sur 5
par Claudie

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 janv. 2016 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 août 2024 sur Expedia
Paid in full we arrived and rooms were not available.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Ava, Gestion de l’hôtel
To: Mariam, We do apologize we did not meet your expectations. We do strive to make each stay as comfortable and pleasant as possible. We do sincerely hope that you will give us another chance by staying at our hotel and your unsatisfied experience will be an exception. Sincerely Ava
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 août 2024 sur Expedia
Excellent staff , very clean and remodeled rooms . Hotel van transportation to st pete airport Excellent steak house next door . Overall highly recommend
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par Ava, Gestion de l’hôtel
Dear: Todd, Thank you for taking the time to share your experience at The Holiday Inn St. Petersburg N Clearwater Thank you for the five out of five review, we do appreciate it. We are committed to ensuring that every stay is as comfortable and enjoyable as possible. I am delighted you found our staff excellent and your room was clean to your satisfaction. I am also happy that you found our shuttle service met your needs. We do look forward to having you stay at our hotel in the future. Sincerely, Ava
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 août 2024 sur Expedia
Pagué un paquete con traslado del aeropuerto al hotel y del hotel al aeropuerto y no me trasladaron el desayuno pagué 2 diario y el primer día lo solicité y me dijeron q tenía que tenía que pagarlos por no avisar antes me dijeron que los desayunos eran hasta las 10 am fui a las 9:40 que ya se terminaron los desayunos algo que pagué en el paquete muy mal servicio
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Ava, Gestion de l’hôtel
Dear: BillyI do apologize that we did not meet your expectations. We do not deliver breakfast to the rooms. As far as the breakfast not available, at 9:40am, I will address this issue with the food and beverage manager. The shuttle service is not guaranteed. We do try our very best to make each stay as comfortable and pleasant as possible. We do hope that you will give us another chance by staying with us again and your unsatisfied stay will be an exception. Sincerely, Ava Hotel Management
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2024 par Ava , Gestion de l’hôtel
Dear: Cecilia, Thank you for taking the time to tell us about your experience at The Holiday Inn St. Petersburg n Clearwater. Thank you for the ten out ten review, we do appreciate it. I am delighted your stay was satisfactory. We do look forward to having you stay at our hotel in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 août 2024 par Ava, Gestion de l’hôtel
Dear: George, Thank you for taking the time to tell us about your experience at The Holiday Inn St. Petersburg n Clearwater. Thank you for the ten out of ten review, we do appreciate it. We do strive to make each stay as comfortable and pleasant as possible. We do look forward to having you stay at our hotel in the future. Sincerely, Ava Hotel Management
2 sur 5
par un voyageur

Noisy hotel

Publié le 27 juill. 2024 sur Hotels
Very noisy right besides the airport, from 5am-2am from planes landing at 5am to other guests partying around 2am very little to no rest.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2024 par Kim, Gestion de l’hôtel
Roberto, our sincere apologies that you could hear the planes- we are an airport hotel however on 1 side of the building the noise is a lot less noticeable. We apologize that other guests kept you up. Our apologies we did not meet and or exceed your expectations while staying with us.