Note fondée sur 914 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,0 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juill. 2024 sur Expedia
Les lits était très confortable, très propre
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juill. 2024 par Allan, Gestion de l’hôtel
Thank you for your kind review. Best Wishes
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 mars 2023 sur Expedia
5/5
5 sur 5
par un voyageur de Miami Gardens

Publié le 20 nov. 2024
The staff was a little distant and detached. They were polite but, kind of daydreaming and slow to respond. All I asked for was fresh towels in our room and didn’t get them. When we went to the restaurant the staff took their time acknowledging us. They were all polite but, not very interested in their contract.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 nov. 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for the kind review we truly do appreciate it and look forward to seeing you in the near future. Have a wonderful rest of the week.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 nov. 2024
Good stay. Deodorizer pretty strong!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 nov. 2024 par Allan, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We very much appreciate the time you spent writing us.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 oct. 2024 sur Hotels
The stay was very pleasant and check in was flawless. My only complaint was the very low water pressure in the shower.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 oct. 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for your online review we truly appreciate it. We look forward to seeing you again in the near future and hope you have a wonderful rest of the week.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 sept. 2024 sur Hotels
Stayed during hurricane evacuation. The bar and restaurant were fully staffed and handled the crowd well.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 sept. 2024 par Allan, Gestion de l’hôtel
Thank you for your kind review. Best Wishes...
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 sept. 2024 sur Expedia
The room had high humidity, staff service didn’t clean the room only removed trash. I have to request to change sheets. Im not recommended this hotel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 sept. 2024 par Allan, Gestion de l’hôtel
We apologize if our service did not meet your expectations. This is not indicative of how we want our guest to experience our hotel.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Allan, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. Best Wishes...
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 sept. 2024 par Allan, Gestion de l’hôtel
Thank you for your kind review. Best Wishes...
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 sept. 2024 sur Expedia
Breakfast used to be included on the price - no longer is available unless you pay for it. Expedia is not selecting the best room for our reservation which becomes an inconvenient particularly in my last check in at Key Largo, Florida
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 sept. 2024 par Allan, Gestion de l’hôtel
Thank you for your comments and kind review. Best Wishes...