Note fondée sur 912 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,5 sur 5
100 % des clients le recommandent
2,5 Propreté de la chambre
3,1 Service et personnel
2,7 Confort de la chambre
2,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur de Ezanville

Publié le 13 avr. 2024 sur Expedia
L'hôtel est situé à proximité de deux routes très passante ce qui engendre un bruit infernal. Le petit déjeuner est très limité. Le personnel est sympa.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 avr. 2024 par Sandra Coriano, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave us a review. We will work on the issues mention.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 oct. 2024
Nothing the place is a dump and the staff are unprofessional
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 oct. 2024 par Santiago Ramirez, Gestion de l’hôtel
Dear customer, I am sorry that your experience at our hotel was not the best. We are working hard to improve. We appreciate that you took the time to let us know your complaint as it helps us improve our service.We hope you are doing well.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 oct. 2024
The staff were horrible during a very bad storm when I booked the place though I would have a refrigerator to store my food never thought I would be walking up stairs at 63 and later to find out they was a evelator but they lie to me. Sorry about the spelling but so pissed how the staff treated me and my family and the other folks just looking for a safe place in the storm
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 oct. 2024 par Santiago Ramirez, Gestion de l’hôtel
Dear customer, I am sorry that your experience at our hotel was not the best. We are working hard to improve. Our staff is qualified to meet your needs and always advises guests on whether there is an elevator or not.We apologize in advance and we hope you are well.
5 sur 5
par un voyageur de Stafford

Publié le 26 août 2024 sur Expedia
great location
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 oct. 2024 par Santiago Ramirez, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to rate us, we are working hard to improve our service.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024 sur Expedia
The breakfast was absolutely terrible. You either had cereal or frozen waffles. The whole place smelled like nothing but weed and a lot of bums walking around. The room itself was disgusting and not very clean. I had to argue with hotel staff in order to get clean towels. I will never go back and I do not recommend anyone to stay there!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 oct. 2024 par Santiago Ramirez, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to rate us, we are working hard to improve our service, we apologize that your experience was not the best.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024 sur Expedia
Ok
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 oct. 2024 par Santiago Ramirez, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to rate us, we are working hard to improve our service, we apologize that your experience was not the best.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 août 2024 sur Expedia
Room was not ready
4 sur 5
par un voyageur de Orlando

Publié le 23 août 2024 sur Expedia
.
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 août 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 août 2024 sur Expedia