Note fondée sur 941 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
4,3 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 déc. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 janv. 2023 par Danielle Gillette, Gestion de l’hôtel
Dear Serge,Thank you very much for sharing your review. We love hearing from our guests. I hope we can welcome you back soon.
5 sur 5
par un voyageur

Un hôtel qui a répondu à nos attentes !

Publié le 3 avr. 2022 sur Hotels
Un excellent emplacement pour être dans un coin plus tranquille et pouvoir tout de même se rendre à distance de marche au cœur de Clearwater beach. Plage très tranquille à cet endroit et vraiment belle. La nourriture est tellement bonne à cet hôtel que nous avons mangé presque tout le temps sur place. Bref un endroit chaudement recommandé!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 avr. 2022 par Kim, Gestion de l’hôtel
Thank you for the high score (ten out of ten) we truly appreciate the rating. Glad you enjoyed your time here. We look forward to seeing you at our resort again
4 sur 5
par un voyageur

Plage au sable blanc sans palmier

Publié le 27 févr. 2021 sur Hotels
Très belle plage Un peu cher pour une vue sur le derrière d'un bâtiment et la piscine. Aucune reconnaissance du statut Gold
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mars 2021 par Emily, Gestion de l’hôtel
Your suggestions provide us the ability to ensure your next “Great Stay” is truly the experience that is expected…Hurry Back!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 oct. 2024 par Isabella T , Gestion de l’hôtel
Dear Cecilia, Thank you for taking the time to leave us a perfect score! Your support means the world to us. We hope you return soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 oct. 2024 par Isabella T , Gestion de l’hôtel
Dear Shari, Thank you for the outstanding 5/5 rating! We're so happy to see you enjoyed your stay with us. The team at the Sheraton Sand Key Resort can't wait to welcome you again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 sept. 2024 sur Expedia
This was our second stay at the Sheraton Sand Key resort. It’s a very enjoyable experience. The rooms are updated and clean. The amenities are top notch. The staff is friendly and helpful. We look forward to going back someday!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Isabella T , Gestion de l’hôtel
Dear Thomas, Thank you for the incredible review! We're very happy you came back and to hear you had a very enjoyable experience. Thank you for the appreciation of the upgraded and clean rooms. It fills us with joy that you found our staff friendly and helpful. We can't wait to welcome you again when your travels bring you back to the area!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
All the staff was attentive and polite! We had an amazing time!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par Isabella T , Gestion de l’hôtel
Dear Brittney, It's fantastic to hear that you had an amazing time staying with us and appreciated the service! Making our guest feel welcome and taken care of is what we strive for every day. We hope to see you again soon!
4 sur 5
par un voyageur de Parker

Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
Good clean place to stay
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par Isabella T , Gestion de l’hôtel
We appreciate your feedback. We're delighted to hear that you enjoyed your stay and found it clean. Our team takes great pride in maintaining a spotless environment for our guests, and it's wonderful to know their efforts made your stay enjoyable. We hope to welcome you back for another relaxing and clean stay in the future!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par Isabella T , Gestion de l’hôtel
Thank you for the amazing score!! We appreciate your support as it motivates us to keep up with the good work. We hope to welcome you again for another perfect stay!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 sept. 2024 sur Hotels
Rooms are not being taken care of very well my second room had bugs all over the wall that look like gnats and mosquitoes. They had to change my room and put me in another room.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2024 par Isabella T , Gestion de l’hôtel
Dear Rosemary, We appreciate your feedback. I deeply regret to hear about the inconveniences you faced during your stay. This is not the standard we strive to uphold. I will be sharing your comments with the housekeeping team to ensure that this type of inconvenience does not happen again. We hope you can give us the opportunity to welcome you again.