Note fondée sur 541 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 13 août 2024 sur Expedia
par un voyageur
Happy Stay
Publié le 12 août 2024 sur HotelsEasy to make a reservation, check in, a quiet room and a very good hot breakfast.
par un voyageur
Poor internet service
Publié le 3 août 2024 sur HotelsInternet service was terrible! Off & on causing loss of data in process. $200 per night should buy decent WiFi network. Also had no housekeeping service the first day & night.
par un voyageur
Publié le 24 juill. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Perfect for EVs
Publié le 18 juill. 2024 sur HotelsInitially stayed in room 305 and oh my goodness it was unbearable. The AC unit for the building was vibrating the entire room.
But the staff took care of us and moved us elsewhere and the stay overall was great thanks to them. The breakfast was really good and the fact that this place has free EV charging definitely means we’ll come back.
par un voyageur
Publié le 17 juill. 2024 sur Expedia
.
par un voyageur
Publié le 14 juill. 2024 sur Hotels
par un voyageur de Atlanta
Publié le 10 juill. 2024 sur Expedia
I have stayed at this property multiple times with my dog, since he was 9 weeks old. I have NEVER paid a pet fee. I was charged without my knowledge. I have proof and receipts showing that I have never been charged. I asked for a one-time courtesy because I had never been charged again and they refused to refund my $75.00.
par un voyageur
Publié le 10 juill. 2024 sur Hotels
par un voyageur de Gainesville
Publié le 9 juill. 2024 sur Expedia