Note fondée sur 657 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 sur 5
85 % des clients le recommandent
4,0 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 août 2024 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 juin 2024 sur Expedia
Petit déjeuner extra. Chambre correcte mais qui aurait besoin de rénovations, surtout la salle de bain.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 mars 2024 sur Expedia
Non recimmansable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 mars 2024 par Pratik Patel, Gestion de l’hôtel
Dear valued guest,Thank you for taking the time to share your thoughts regarding your recent experience at our hotel. We extend our deepest apologies for falling short of meeting your expectations. We are committed to continually improving our services based on the feedback we receive from valued guests like yourself. We understand that during your stay, your experience was not up to the standards we strive to achieve, resulting in your conclusion that our hotel is not recommendable. Every guest's comfort and satisfaction is our priority, and we deeply regret that we were unable to offer you an experience that would make you feel confident in recommending us to others. We sincerely apologize for any inconvenience that may have caused you, and we would like to ensure you that this is not indicative of the level of service we aspire to provide. We understand that our apologies cannot undo the disappointment you experienced, but we wish to assure you that we take your comments very seriously. They serve as a crucial point of learning for us and have been taken into account in our goal of continuous improvement.Thank you once again for providing us with your feedback. Your candid commentary is invaluable as it helps us to better understand where we need to focus our efforts to improve our services.We hope you will consider visiting us again in the future so we can have the opportunity to regain your confidence.
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 10 mars 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 mars 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 nov. 2023 sur Expedia
L aménagement de la chambre à besoin d un rafraîchissement
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 oct. 2023 sur Expedia
J'ai apprécié mon séjour a l'hôtel.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 sept. 2023 sur Hotels
On est pas certain que c’est propre, un savon utilisé était dans la douche, la couverture de ‘laine’ était plein de taches, les oreillers sont minuscules 1’x1’, une nuit c’était bien assez, j’y retournerai jamais.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2023 par Pratik Patel, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing our hotel for your stay. We were disheartened to see your rating, and we sincerely apologize for not living up to your expectations. We value your business and truly hope you will give us another chance to prove that we are committed to providing an excellent experience.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 août 2023 sur Expedia
Ok for a night,room need major rénovation
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2023 sur Expedia
Sonya a été très accueillante et gentille à notre arrivée.