Note fondée sur 2 516 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 17 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par ker, Gestion de l’hôtel
Thanks so much for your response. We are so glad you had a great stay!
par un voyageur de Chicoutimi
Publié le 19 janv. 2023 sur Expedia
Good location, room was big, beds were comfortable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 janv. 2023 par Queency, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. Please let us know what we can do to turn your 3/5 to a 5/5.
par un voyageur
Publié le 14 oct. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 oct. 2022 par bibi, Gestion de l’hôtel
Thank you!
par un voyageur
Multiples autres choix à proximité. Plus propre
Publié le 21 juin 2022 sur HotelsLa chambre sentait la fumée malgré l’étage non-smoking. Bruit continuelle de l’ascenseur. Pas de service pour le check-in. Je ne recommande pas cet hôtel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 juill. 2022 par Hotel Management Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for providing your feedback and letting us know about your experience. We set high standards for ourselves and are truly sorry to hear you feel those were not met on this occasion. We look forward to an opportunity to better serve you.
par un voyageur
Publié le 19 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 sept. 2024 par Hotel, Gestion de l’hôtel
We are sorry to hear that your stay did not reach your expectations. Thank you for letting us know about the issues you encountered and for giving us the opportunity to hopefully improve your experience.
par un voyageur
Publié le 18 sept. 2024 sur Expedia
Liked location. Liked the bathroom and beds were comfortable.
TV was fuzzy, furniture showed the old age.
Lobby carpeting on stairs and gold hand rails need a deep cleaning.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 sept. 2024 par Hotel, Gestion de l’hôtel
We are sorry to hear that your stay did not reach your expectations. Thank you for letting us know about the issues you encountered and for giving us the opportunity to hopefully improve your experience.
par un voyageur
Publié le 18 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 sept. 2024 par Hotel, Gestion de l’hôtel
Thanks for the excellent rating! We hope to see you again soon.
par un voyageur
Publié le 17 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par Rigoberto Duque, Gestion de l’hôtel
Thank You for your feedback! We truly appreciate your business.
par un voyageur
Publié le 17 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par Rigoberto Duque, Gestion de l’hôtel
Thank You for your feedback. Anything we could have done to receive a 5 rating?
par un voyageur
Publié le 17 sept. 2024 sur Expedia
Only good thing about property was its location to the concert event. Very nice to walk from concert back
To hotel
In seconds. The place hasn’t been renovated since 70’s at least. Carpet stinks, walls are dirty and wallpaper is pealing off walls, elevators are so
Slow and often don’t function. It’s just a pretty gross place to stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par Ker, Gestion de l’hôtel
Heidi, we are so sorry to hear your room was not what you expected. Some of our rooms do need some updating and I am happy to say we are getting ready to do a major renovation the first of the year. We hope you will come back and give us another chance.,