Note fondée sur 737 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 sur 5
86 % des clients le recommandent
3,8 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 avr. 2024 sur Expedia
Parfait pour un arrêt d’un soir. Restaurant proche.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 avr. 2024 par Tika, Gestion de l’hôtel
Dear Solange,Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property.Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 juill. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juill. 2023 par Tika , Gestion de l’hôtel
Dear Michel,Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property.Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.Thank you again for taking the time to complete the survey. We appreciate your loyalty to our brand.
2 sur 5
par un voyageur de St-Donat

Publié le 8 mai 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 mai 2023 par Tika , Gestion de l’hôtel
Dear ReneThank you for completing the survey regarding your recent stay at our property.On behalf of our entire team, I would like to apologize for not exceeding your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future.I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 févr. 2020 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 févr. 2020 par Desai, Gestion de l’hôtel
• Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. Reviews like yours encourage us to correct any issue if we have and push us to do more and go beyond to exceed guest expectation. We hope you will come back and see us again soon.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 déc. 2019 sur Hotels
Bcp de bruit, pas insonorisé. Difficile de dormir
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 févr. 2020 par Aman, Gestion de l’hôtel
I would like to apologize for not exceeding your expectations.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juill. 2019 sur Expedia
Proprete douteuse. Dejeuner mediocre, pas de quantite suffisante, aucun oeuf.
4 sur 5
par un voyageur

Bonne valeur qualité/prix

Publié le 7 janv. 2019 sur Hotels
Chambre non recente mais bien entretenue et propre. Confortable. Proprete et aires communes manquent d'entretien, tapis dechires et repare avec maskin teap etc. Petit dejeuner ok simple mais bon choix
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 janv. 2019 par Angela, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time too let us know about your stay.
3 sur 5
par rejean

Rejean pas heureux.

Publié le 6 nov. 2017 sur Hotels
Emplacements de la chambre pas très bien, un endroit isolés pas très propre. Chambre le minimal des senteurs pas agréable, pas propre du tout. J'y retournerai pas.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 nov. 2017 par Angela, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to let us know about your stay. We are very sorry we did not meet your expectations.
3 sur 5
par un voyageur

OK pour un soir

Publié le 15 juin 2015 sur Hotels
Porte et fenêtre donnant sur le stationnement. Escalier à proximité. Bruyant. Correct pour un soir sur la route, sans plus.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 sept. 2024 sur Expedia
I don’t recommend this property. The floors were filthy. When I told the front desk I was told they only steam clean the floor once a month. The maids only sweep. Also, the A/C unit in our room kept making a loud creaking sound. It was keeping us awake so I called the front desk. They moved us next door but the door didn’t have a deadbolt lock. I was told there were no more rooms available but actually saw empty rooms. The area is in a bad part of town and there was a drug bust across the street. We didn’t get any sleep and felt very uncomfortable.