Note fondée sur 364 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
4,3 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 juill. 2024 par General Manager, Clarion Pointe, Statesville, NC, Gestion de l’hôtel
Dear Chantal,Thank you for taking the time to leave a review online. We’re glad to hear you had a positive experience overall. If you have any specific feedback on how we can improve to make your next stay even better, we would love to hear it.We look forward to welcoming you back to Clarion Pointe Statesville in the future.Best regards,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par General Manager, Clarion Pointe, Statesville, NC, Gestion de l’hôtel
Hello Louis,Thank you so much for your online review. We assure you our best of the services always. We hope to see you again.With regards,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 mai 2024 sur Expedia
Positif : On est pas dérangé par le personnel chaque jour pour refaire le ménage. Ta besoin de quelque chose, tu demande.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 mai 2024 par General Manager, Clarion Pointe, Statesville, NC, Gestion de l’hôtel
Dear Frederick,Thank you so much for taking the time to share your feedback with us! We are delighted to hear that you appreciated our approach to housekeeping. Providing a comfortable and unobtrusive stay is one of our top priorities, and we're glad that our staff's respectful and attentive service contributed to your overall experience.Your satisfaction means the world to us, and we look forward to welcoming you back for another enjoyable stay whenever your travels bring you our way.Warm regards,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 avr. 2024 sur Expedia
Grande chambre avec frigo plus grand qu’à l’habitude et four micro-ondes. L’endroit est assez bruyant car situé près de l’autoroute et d’une rue passante. Par contre, très pratique pour reprendre l’autoroute et dormir une nuit comme escale sur la route. Le lit est confortable et nous avons bien dormi. Pour ceux qui sont sensibles au bruit, ça pourrait n’être pas le bon choix. Pour nous c’était parfait. Par contre, la propreté de la chambre est moyenne. On ne peut marcher pieds nus dans la chambre car les planchers ne sont probablement pas souvent lavés. Les murs de la salle de bain et la porte auraient besoin d’un bon nettoyage. Sinon, les draps et les sanitaires étaient propres.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 avr. 2024 par General Manager, Clarion Pointe, Statesville, NC, Gestion de l’hôtel
Dear Josee,Dear [Guest],Thank you for choosing Clarion Pointe in Statesville for your recent stay and for taking the time to share your feedback with us. We truly value your comments as they help us to continually improve our services.We're delighted to hear that you found our rooms spacious and appreciated the amenities like the larger-than-usual fridge and microwave. It's great to know that you found our location convenient for a quick stopover on your journey, despite the noise from the nearby highway and busy street. We understand that noise levels can vary for different guests, and we appreciate your understanding in this matter.Your comfort is our priority, and we're pleased to hear that you had a restful night's sleep on our comfortable beds. However, we apologize for any inconvenience caused by the cleanliness of the room. Rest assured, we take your feedback seriously, and we will address the issues you mentioned with our housekeeping team to ensure that our standards are consistently met.Once again, thank you for your valuable feedback, and we hope to have the opportunity to welcome you back for an even more enjoyable stay in the future.Warm regards,
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 avr. 2024 sur Expedia
Hôtel assez vieux et mal situé, très bruillant
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 avr. 2024 par General Manager, Clarion Pointe, Statesville, NC, Gestion de l’hôtel
Hello Rene,Thank you so much for your online review. We are sorry to hear that you did not enjoy your stay. We assure you that we will use your comments to improve further. Please give us one more chance and stay with us again.Sincerely,
5 sur 5
par un voyageur de Trois-Rivières

Publié le 6 avr. 2024 sur Expedia
Personnel avenant. J’y retournerai
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 avr. 2024 par General Manager, Clarion Pointe, Statesville, NC, Gestion de l’hôtel
Hello Daniel,Thank you so much for your online review. Your feedback means lot to us. We assure you our best of the services always. Hope to see you soon.Have a wonderful day.Sincerely,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 mars 2024 sur Expedia
Pas assez tranquille la nuit
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 mars 2024 par General Manager, Clarion Pointe, Statesville, NC, Gestion de l’hôtel
Hello GillesThank you so much for your online review. Please accept our apology for the inconvenience. We assure you our best of the services always. We hope to see you again.Have a wonderful day.With warm regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 mars 2024 sur Expedia
Petit déjeuner chaud serait apprécier et le service est très bien !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 mars 2024 par General Manager, Clarion Pointe, Statesville, NC, Gestion de l’hôtel
Hello Gaetan,Thank you so much for your online review. Your feedback means lot to us. We assure you our best of the services always.Have a great day.Sincerely,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 oct. 2023 sur Expedia
Parfait pour arrêt lors d un voyage
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 nov. 2023 par General Manager , Clarion Pointe, Statesville, NC , Gestion de l’hôtel
Hello Judy,Thank you so much for your online review, Your feedback is very important to us. We assure you our best of the services always. Hope to see you again.With regards,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 mai 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 juin 2022 par Jigar M GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for the positive review. We appreciate your business.