Note fondée sur 646 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 17 juill. 2024 sur Expedia
Great place to stay
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juill. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Frederic,We're thrilled to hear you enjoyed your stay with us. We appreciate your feedback and hope to welcome you back soon for another wonderful experience.
par un voyageur
Publié le 2 avr. 2024 sur Expedia
Immeuble pourrait être rafraîchi,
La personne à l’accueil était seule et n’arrivait pas à suffire rapidement.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 avr. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Jean-Yves, We appreciate your feedback on the condition of the building and the service received at the reception. Should you wish to discuss your experience further, please feel free to contact our management team directly. Your input is valuable to us in our ongoing efforts to enhance our guest experience.
par un voyageur
Publié le 1 nov. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 nov. 2022 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello philippe,Thank you for taking the time to give us your feedback, we thank you for your insights regarding your experience. Your ratings are appreciated, and we hope to have you back again during your next visit to the area.
par un voyageur
Publié le 23 avr. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 avr. 2022 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello France,
We can't thank you enough for sharing your rating. It would be an honor to earn your business again on your next travels.,
par un voyageur
Publié le 4 déc. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 déc. 2021 par Manager, Gestion de l’hôtel
We really appreciate you taking the time to rate your experience with us. Please come stay with us again on your next visit to the area.,
par un voyageur de Québec, canada
Publié le 27 mars 2020 sur Expedia
Service d’accueil excellent
Chambre propre mais petite
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 mars 2020 par Mike, Gestion de l’hôtel
Merci d'avoir pris le temps de répondre à notre sondage en ligne concernant votre récent séjour dans notre hôtel.
Vos commentaires sont très importants pour nous et nous pouvons vous assurer que nous utiliserons ces informations pour faire tout notre possible pour créer une expérience agréable pour chacun de nos clients. Nous espérons te revoir bientôt.
par un voyageur de Beauceville
Publié le 31 mars 2019 sur Expedia
Nous avons trouvé 2gros insectes vivants dans la chambre, ressemblants à punaise de lits???? mais en plus gros après consultation sur internet.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 avr. 2019 par Mike, Gestion de l’hôtel
We apologize for your encounter with our visitors. These are called Stink Bugs and are a problem in all buildings including homes in the spring and fall. They are not dangerous and do not carry any disease. Unfortunately there is no way to completely prevent them from entering the building. We hope you will stay with us again in the future.
par un voyageur
Publié le 2 mars 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 avr. 2019 par Mike, Gestion de l’hôtel
Thank you for being our guest and thank you for taking the time to complete the survey regarding your recent stay at our property.
We value your business and your feedback is very important to us. By telling us what you liked about your stay and what we can do to improve, you are helping us ensure we continue to provide each of our guests with the best possible stay.
Thank you again for taking the time to complete the survey. If I can be of assistance in the future, please feel free to contact me. We hope to see you again soon!
par Michel
Publié le 18 avr. 2016 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 5 oct. 2024 sur Expedia
my daughter is autistic and shonda was very nice and when returned just as nice
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 oct. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Michael,We are glad to hear that Shonda provided friendly service during your stay. Our team strives to create positive experiences for all our guests. Should you have any other feedback or need assistance, please feel free to reach out to us.