Note fondée sur 897 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 sur 5
4,8 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 sept. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 sept. 2024 sur Expedia
Room was clean and quiet. Had a great stay.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 sept. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 sept. 2024 sur Expedia
Very nice clean property!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2024 par Erik, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2024 par Erik, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2024 par Erik, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 sept. 2024 sur Expedia
This place was horrible. Dirty, holes in the carpet, stained carpets, stained bedding. I took pictures so I can post on Google. Do not stay here. I will be calling Expedia to get some sort of a refund. Free breakfast was horrible they were out of everything. And the kitchen staff was grabbing omelets with their bare hands in the back and the guy even coughed and grabbed another one after coughing in his hand. We were so grossed out. We spoke with a manager and even the manager didn’t seem surprised. Do not go here.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2024 par Erik, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We sincerely apologize for your experience and assure you that we take these concerns very seriously. The issues you mentioned have been addressed immediately, and we are working to ensure this does not happen again. We appreciate you bringing this to our attention and hope to have the opportunity to provide you with a better experience in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 sept. 2024 par Erik, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2024 par Erik, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback!