Note fondée sur 942 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur de Québec, QC
Hôtel assez dispendieux pour le confort
Publié le 8 févr. 2016 sur Expedia
Pour : Le spa
Contre : le confort des chambres
Hôtel à proximité des pistes, il suffit de marcher moins de 3 minutes pour atteindre les pentes.
Le personnel est courtois, mais ne donne peu de renseignement par rapport aux commodités des lieux (billets, location d'équipement, prix, service de navette, recommandation pour la nourriture).
La ville avec grands magasins (Walmart, épicerie, fast-food) est à 1,6km de l'hôtel et est desservi par un service d'autobus de la ville tout à fait gratuitement.
Le confort de la chambre prise est ordinaire. En effet, la chambre était la moins dispendieuse. Malgré le grand espace, cuisine, espace salle à manger, il n'y qu'un sofa-lit qui n'est que peu confortable après une journée de ski.
Le ski cependant est magnifique (quoique les billets dispendieux). Il vaut la peine de bénéficier de rabais disponibles sur le web à l'avance.
Malgré le confort de la chambre, le personnel n'a pu changer ma chambre que pour une augmentation de 70US par nuit... je ne recommande donc pas l'hôtel.
par un voyageur
Publié le 12 mai 2024 sur Expedia
Fabulous place!
par un voyageur de redwood city
Publié le 28 mars 2024 sur Expedia
The place is great - but very large - we were on the wing furthest away from Gondola Square - so quite a walk to get to the ski area - fortunately there is ski storage right at the mountain base so no need to carry all the gear. Great spot overall.
par un voyageur
Publié le 27 mars 2024 sur Expedia
Dirty over priced and nobody cleaned our room in 4 days
par un voyageur
Publié le 24 mars 2024 sur Expedia
We love staying at the Steamboat Grand! The location is fantastic to walk to the mountain and village, and we love the pool options and rooms are great. Only downside is having to pay extra for parking, and we haven’t really thought that the restaurant is that great, but plenty of great food options in the village or downtown. Have stayed for two years in a row now and will likely be back next year!
par un voyageur
Publié le 20 mars 2024 sur Expedia
Great location for skiing! Complimentary coffee only until 7am each morning which is silly. Front desk staff okay - housekeeping staff excellent. Rooms need updating but public areas of hotel were great.
par un voyageur
Publié le 18 mars 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 12 mars 2024 sur Expedia
Found what appears to be a mouse chip on the dining table. Also found some suspicious white stains on a maroon chair in room 621. Finally there was a long brown hair on top of the toilet. It was pretty gross.
par un voyageur
Publié le 4 mars 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 4 mars 2024 sur Expedia
Went for the weekend with my fiancé, get to hotel, no one to help greet, or help with bags which is totally fine. Paid for valet service, which I had to go and retrieve my car multiple times because they were too “busy”. The hotel room was nice, until we drew a bath and the water was yellow/green and looked like pee dirty water. Once we saw that, we started the sink and the water was the same there. We brought it to their attention bc I work in the same industry and they claimed it was bc the pipes haven’t been run in a while which seemed crazy. They offered to refund some for the nights and upon checking out, nothing was compensated and they claimed that housekeeping cleaned the pipes. But we missed out of two nights bc of dirty water in the bath and sink. And lack of help with valet and bell service for a high end hotel was disappointing for our first time in steamboat. For the price of the hotel. Look elsewhere