Note fondée sur 484 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 10 sept. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 sept. 2023 par Michelle, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking a moment to share your experience at Steinbach Days Inn by Wyndham. We are so pleased to hear you found your stay with us to your liking. We look forward to welcoming you back again soon..
par un voyageur
Publié le 12 juin 2023 sur Expedia
Tous étaient satisfaisant
par un voyageur
Publié le 18 nov. 2022 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 29 août 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2022 par Michelle, Gestion de l’hôtel
Thank you for the great rating.
par un voyageur
Publié le 21 avr. 2022 sur Hotels
par un voyageur
Bien
Publié le 21 oct. 2020 sur HotelsBon service et chambre confortable et propre
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 oct. 2020 par Margaret Unger , Front Desk Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave a review about your stay with us. I am pleased that you found the room to be clean and that you received good service. Thank you again for taking the time to leave your review and we hope to serve you again in the future.
par un voyageur
Publié le 4 sept. 2019 sur Expedia
La réception a été 5 étoiles et nous a très bien renseigné
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 sept. 2019 par Mr. Angel Camargo General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your feedback we appreciate that and thank you for staying with us.
par un voyageur
Publié le 30 août 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2019 par Mr. Angel Camargo General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for spending some time to send us your rating, we appreciate your time and thank you for choosing Days Inn by Wyndham Steinbach, we hope to see you again in the near future, it would be a pleasure to have you as guest again.
par un voyageur
Publié le 17 juill. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juill. 2019 par Mr. Angel Camargo General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for taking the time to send us your rating, we appreciate your time.
We hope to see you again, it would be a pleasure to have you as guest.
par un voyageur
Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
Great experience