Note fondée sur 730 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 3 août 2024 sur Expedia
The rain had in the bathroom where that air fan is in the ceiling was Rusty and brown with wiring sticking out in the bedroom above the TV the smoke detector wasn't even hooked up had wiring sticking out there was no by the bathtub it was really gross and it smelled like a mold and nest and cigarettes I will never go there again
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Dianna,We appreciate your valuable feedback. We are genuinely sorry to learn about your recent experience while visiting our property. Your satisfaction is of utmost importance to us, and we regret that we fell short of your expectations.Maz K.#Team6
par un voyageur
Publié le 3 août 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 2 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 29 juill. 2024 sur Hotels
Room was dirty.. staff was friendly
Dry blood splatter on wall.. let front desk know but couldn’t do anything about it
par un voyageur
Publié le 26 juill. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 26 juill. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 25 juill. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 20 juill. 2024 sur Hotels
Amazing customer service, had a little issue with room and they move us and make it better.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juill. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Deborah,Thank you for recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels!Lilith#Team6
par un voyageur
Publié le 19 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Wendie,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Lilith#Team6
par un voyageur
Don’t waste your time or money
Publié le 19 juill. 2024 sur HotelsThe room was disgusting with holes in the walls as well as in the sheets. The walls had something that looked like chocolate milk on the walls and the curtains were hanging off the track and we had to fix them before we could even unpack.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juill. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Wendie,We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback.Lilith#Team6