Note fondée sur 551 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 sur 5
61 % des clients le recommandent
3,9 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 août 2024
No one was at the desk when checking in-- had to call someone to come and check us in. Marijuana smells were common. The hotel room was clean, the beds/ bedding were great.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2024 par management , Gestion de l’hôtel
thanks for staying
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 août 2024 sur Expedia
Flies were in the room it’s was noisy there wasn’t much options for snacks and food by the check in desk and construction by the area was horrible couldn’t get out for at least 15 minutes
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2024 par managemnet , Gestion de l’hôtel
thanks for staying
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Expedia
The breakfast buffet was completely out of food and coffee.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2024 par management , Gestion de l’hôtel
thanks for staying
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2024 sur Expedia
Not a good area
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2024 par management , Gestion de l’hôtel
thanks for staying
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 août 2024 par Comfort Inn & Suites Staff, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to fill out this survey. We appreciate your business and look forward to seeing you again next time
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 août 2024 par Comfort Inn & Suites Staff, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to fill out this survey. We appreciate your business and look forward to seeing you again next time
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 août 2024 par Comfort Inn & Suites Staff, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to fill out this survey. We apologize for any issues you may have experienced during your stay.
3 sur 5
par un voyageur

Beds comfy, LOUD semis using engine brakes

Publié le 25 juill. 2024 sur Hotels
Needed a quick stop on the way to Denver and picked this property. The ones closer to $100 looked really bad online and in the reviews. The night staff was nice, but we were completely ignored by the day staff. Ever screen in the building oddly had holes and tears, unsure why, but it made the entire place look more rundown than it is. Not great breakfast - a full hour before closing, they were out of coffee, eggs and sausages and only one person came in to tidy up about a half hour after we were there.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juill. 2024 par Doug Property manager, Gestion de l’hôtel
thank you for your feed back i will looking into why you were ignored by the staff i do apologize for this and look forward to serving you in the future
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 juill. 2024 sur Expedia
The room was a little dirty with stains on the walls and curtain and a dirty towel on the ground but the staff were friendly and they accommodated my dad when he left something in the room so we’re really appreciated that they contacted us about it.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juill. 2024 par Doug Property manager, Gestion de l’hôtel
thanks for staying
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 juill. 2024 sur Expedia
Somewhat pricy.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juill. 2024 par Comfort Inn & Suites Staff, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to provide your feedback. We appreciate your business and look forward to seeing you again next time