Note fondée sur 922 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 avr. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 avr. 2022 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Thank you for the great rating, Aimee! It's wonderful we could provide a pleasant experience for you. We care about the happiness of our guests so we look forward to hosting you again soon at Hyatt House Sterling Dulles Airport North. We'd like to share an even better experience with you soon.
4 sur 5
par un voyageur

Hôtel propre et bien agencé.

Publié le 4 mars 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mars 2022 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Thank you for the 8-star rating, Emmanuel! It's great your time at Hyatt House Sterling Dulles Airport North was so pleasant! We strive for excellence so we look forward to hosting you again soon for an even better experience. Thanks again for the feedback!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 oct. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 oct. 2021 par GM, Gestion de l’hôtel
Your time taken to share your enjoyment had at Hyatt House Sterling is much appreciated Antoine! Thank you.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 oct. 2019 sur Hotels
Excellent hôtel. Très bon petit dej. Très bon rapport qualité prix.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 nov. 2019 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2019 sur Expedia
Perfect stay, would retirn anytime! a plug for electric car is the only thing to add
5 sur 5
par un voyageur

Everything was great

Publié le 11 août 2019 sur Hotels
We missed our connecting flight in Washington so I booked a room for the night. Called the hotel and then sent a shuttle within 20 minutes. Staff was extremely helpful and friendly. Room was clean and comfortable. Breakfast was great.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2024 sur Expedia
I got a room with full kitchen but there was no toaster. It was disappointing that the staff could not get a toaster. Other than that the stay was great, staff was friendly
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Venkatraman, thank you for staying with us at Hyatt House Sterling Dulles Airport North. It's wonderful to hear that you had a great experience with our friendly team and enjoyed your stay overall. Your feedback about the kitchen is appreciated, and we're always looking for ways to enhance our guest experience. We're looking forward to welcoming you back in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 août 2024 sur Expedia
Nice stopover
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Eric, thank you for staying with us at Hyatt House Sterling Dulles Airport North. We’re delighted you found your stopover enjoyable. We hope to welcome you back for another great experience soon.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Rebecca, thank you for staying with us at Hyatt House Sterling Dulles Airport North. We're pleased to see you had a positive experience and hope to welcome you back soon.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Sarah, the team is disheartened to see that your experience may not have met expectations. Please feel free to reach out to discuss your stay further. Your feedback is valuable in helping us enhance our services.