Note fondée sur 110 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Expedia
The staff was very friendly and the rooms are very spacious and nice.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Tyler, Gestion de l’hôtel
Thank you for the feedback! I am glad to hear that you enjoyed your stay!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Tyler, Gestion de l’hôtel
Thank you for the positive feedback! I am glad that you enjoyed your stay!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 août 2024 sur Expedia
Nice and friendly staff. Clean property
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Tyler, Gestion de l’hôtel
Thank you for letting us know how we are doing. I am glad you enjoyed your stay!
3 sur 5
par un voyageur de Arlington

Publié le 11 août 2024 sur Expedia
Dirty sheets - had to switch rooms.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Tyler, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave us some feedback. I want to apologize that the sheets on your first room was not up to standard. I hope you will stay with us on your next trip to Stillwater so we can show you that your unsatisfactory stay was an exception.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juill. 2024 sur Expedia
The hotel smelled like bug spray. House keeping did not clean the bathroom. There was hair on the sink and in the shower. Gross!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Tyler, Gestion de l’hôtel
I do want to apologize that the hotel did not smell inviting. Also, we do inspect every room after it gets cleaned, I want to apologize that things were missed on your stay. We hope you think of us on your next trip to Stillwater so we can show that your unsatisfactory stay was a unique exception.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Tyler, Gestion de l’hôtel
We really appreciate you taking the time to leave us some positive feedback! We hope to see you on your next trip to Stillwater!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 juill. 2024 sur Hotels
Lobby area smelled of mildew - not a great impression to walk into
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Tyler, Gestion de l’hôtel
I want to apologize that is the first impression we gave you. We are constantly working to improve the hotel and will aim to have a more inviting smell moving forward.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Tyler, Gestion de l’hôtel
I am glad you enjoyed your stay. We hope you will think of us on your next visit to Stillwater.
5 sur 5
par un voyageur

Will definitely be returning!

Publié le 19 juill. 2024 sur Hotels
We were upgraded to a suite due to patch work being finished on the ceiling in the original room. The front desk requested representative informed us and gave us the option to decrease the room fee or upgrade us to a suite. We thank you for providing us with options.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Tyler, Gestion de l’hôtel
I am glad to hear that we were able to take care of you after giving you a room that was not quite up to our normal standards. We look forward to seeing you again!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Tyler, Gestion de l’hôtel
Thank you for the positive feedback! We hope to see you on your next visit.