Note fondée sur 115 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
4,4 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 sept. 2024 sur Hotels
Very clean and quiet! Even on a game night!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Brandon M, Gestion de l’hôtel
We thank you for your feedback and review! Hope to see you again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Brandon M, Gestion de l’hôtel
Thank you for your rating!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 sept. 2024 sur Hotels
Great Staff and Stay. I always come here. The way the breakfast charges work are confusing though.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2024 par Brandon M, Gestion de l’hôtel
We thank you for your review and look forward to having with us again!
5 sur 5
par un voyageur de Little Rock

Publié le 10 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2024 par Brandon M, Gestion de l’hôtel
We thank you for your rating!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2024 par Brandon M, Gestion de l’hôtel
We appreciate you taking the time to give us outstanding feedback!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Expedia
The staff was very friendly and the rooms are very spacious and nice.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Tyler, Gestion de l’hôtel
Thank you for the feedback! I am glad to hear that you enjoyed your stay!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Tyler, Gestion de l’hôtel
Thank you for the positive feedback! I am glad that you enjoyed your stay!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 août 2024 sur Expedia
Nice and friendly staff. Clean property
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Tyler, Gestion de l’hôtel
Thank you for letting us know how we are doing. I am glad you enjoyed your stay!
3 sur 5
par un voyageur de Arlington

Publié le 11 août 2024 sur Expedia
Dirty sheets - had to switch rooms.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Tyler, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave us some feedback. I want to apologize that the sheets on your first room was not up to standard. I hope you will stay with us on your next trip to Stillwater so we can show you that your unsatisfactory stay was an exception.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juill. 2024 sur Expedia
The hotel smelled like bug spray. House keeping did not clean the bathroom. There was hair on the sink and in the shower. Gross!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Tyler, Gestion de l’hôtel
I do want to apologize that the hotel did not smell inviting. Also, we do inspect every room after it gets cleaned, I want to apologize that things were missed on your stay. We hope you think of us on your next trip to Stillwater so we can show that your unsatisfactory stay was a unique exception.