Note fondée sur 248 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,3 Propreté de la chambre
2,5 Service et personnel
2,5 Confort de la chambre
2,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 20 oct. 2024
It was okay!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 oct. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Heather,We appreciate you taking the time to leave us a review, and we're glad you enjoyed your visit. Should you be in the area again, please come back to see us.
par un voyageur
Publié le 18 août 2024 sur Expedia
Okay
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Dear Tikivvia,Thank you for choosing Americas Best Value Inn Stockbridge. We're glad you had a satisfactory stay and hope to provide an even better experience on your next visit.
par un voyageur
No semi truck parking!
Publié le 18 août 2024 sur Hotelspar un voyageur
Publié le 11 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par peter, Gestion de l’hôtel
thank you
par un voyageur
Publié le 9 août 2024 sur Expedia
Nothing was unique
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Dear Shanequa,Thank you for your thoughts. It's unfortunate if certain aspects of your stay fell short of your expectations. Please feel free to share additional details, as we always welcome feedback. We hope you will consider staying with us again.
par un voyageur
Publié le 8 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par peter, Gestion de l’hôtel
thank you
par un voyageur de Madison
Publié le 4 août 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 30 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par peter, Gestion de l’hôtel
thank you
par un voyageur
Publié le 29 juill. 2024 sur Expedia
Tub was nasty
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2024 par Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We are sorry to hear that you saw a lack of cleanliness in your bathroom during your recent stay. This is not up to our usual standards. We hope to welcome you back soon for a better stay.
par un voyageur
Publié le 28 juill. 2024 sur Expedia
Tub was nasty
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Tikivvia,Thank you for taking a moment to express your concerns. We apologize for any issues with the tub; however, our helpful team is always available to assist if you have questions during your visit. We appreciate your feedback and hope you will consider returning should your travels bring you back to the area, allowing us a second chance to make a great impression.