Note fondée sur 860 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2024 sur Hotels
Très bon hôtel très bien placé et très agréable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Sophia Bengtsson, Gestion de l’hôtel
Dear Olivier, Thank you so much for your kind words! We’re delighted to hear that you found our hotel well-placed and pleasant. We look forward to welcoming you back soon.Best regards, Sophia BengtssonGuest Relations Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Sophia Bengtsson, Gestion de l’hôtel
Dear Nicholas, Thank you so much for the perfect rating! We’re thrilled to hear you had a 10/10 experience. We look forward to welcoming you back soon!KInd regards, Sophia BengtssonGuest Relations Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 mai 2024 sur Hotels
Très bel hôtel situé en plein cœur du centre historique.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 sept. 2024 par Alice Persson, Gestion de l’hôtel
Dear Elena,thank you for your kind words. We are thrilled to see that you had such good stay and that you liked our hotel. We look forward to welcome you back in the future!Kind regards,Alice PerssonGuest Relations Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 avr. 2024 sur Expedia
Very beautiful hotel, near of the Stockholm old town.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 avr. 2024 par Guest Relation, Gestion de l’hôtel
Dear Bryan,We are delighted to hear that you enjoyed our beautiful hotel. We hope to welcome you back to us at Hotel Diplomat in the future.Kind RegardsHerman FribergGuest Relation Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 janv. 2024 par Hanna , Gestion de l’hôtel
Kära Eric, Tack för att du tagit dig tiden och ge oss ett omdöme, vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka till oss ,Med vänliga hälsningar Hanna Widenheim Head of guest relations
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 oct. 2023 sur Expedia
Hôtel chargé d’histoire dans le centre de Stockholm.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 nov. 2023 par Lisa Söderlund Guest Relations Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Emmanuel, Thank you for choosing Hotel Diplomat for your recent stay in Stockholm and for sharing your valuable feedback with us! We are delighted to read that you had a wonderful experience staying with us and we hope to welcome you back soon for another stay. Kind regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 juin 2023 sur Expedia
Great location, very helpful staff, vintage charm with modern facilities. Only possible improvement: waiting time to be seated for breakfast may be too long.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 juin 2023 par Ana Hanganu, Gestion de l’hôtel
Dear Pierre, Thank you very much for taking the time to share your feedback from your stay here at Hotel Diplomat. It makes me happy to read that you had such a wonderful stay with us. I will make sure to share your feedback with our team, who will for sure feel encouraged by your positive remarks. Warm welcome back! Kind regards,Ana HanganuGuest Relations
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 nov. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 déc. 2022 par Anna, Guest Relations Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Sebastien, Thank you for leaving a review after your stay with us.We hope we get the possibility to welcome you back soon again. Kind regards,
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 août 2022 sur Hotels
Not a great Hôtel, service below average
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2022 par Guest Relations Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Nan, I would like to thank you for sharing your feedback from your stay here at Hotel Diplomat. I am disappointed to read that the experience did not meet your rightfully high expectations. Your feedback is very valuable to us and I would greatly appreciate getting in contact with you to hear more about your experience. I wish you a wonderful day. Kindest regards, Amanda Ottosson Guest Relations & Special Services Manager
4 sur 5
par un voyageur

Étape d’un voyage

Publié le 29 juill. 2022 sur Hotels
Bel hôtel d’une époque passée, emplacement central, vue sur canal, mais état général demande certaines réparations( example: le faut plafond dans notre chambre était cassé). service du restaurent et petit déjeuner est très lent.. Douche était incorporé en espace de toilette, donc très petites .
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2022 par Guest Relations Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Alain, I would like to thank you for sharing your feedback from your stay with us at Hotel Diplomat. I am delighted to read that you enjoyed your stay with us, however, I am sorry some aspects of your room were not as expected. Your feedback is important to us and I will make sure to forward this to the maintenance team to ensure this is resolved. I hope we get the pleasure of welcoming you back to us at Hotel Diplomat soon. Kind regards, Amanda Ottosson Guest Relations & Special Services Manager